Εκεί που φαινόταν ότι η Ρεάλ Μαδρίτης ήταν έτοιμη να πετάξει στα σκουπίδια το αριθμητικό πλεονέκτημα που είχε για περισσότερα από 70 λεπτά, ήρθε ο Φερλάν Μεντί στο 86′ και με ένα εκπληκτικό σουτ έξω από την περιοχή, σκόραρε και έγραψε το 0-1 σε βάρος της Αταλάντα.
Ο Μεντί ήταν ο πρωταγωνιστής αφού ήταν αυτός ο οποίος κέρδισε και την αποβολή του Φρόιλερ στο 17′, όταν εκείνος προσπάθησε να τον ανακόψει στο τετ-α-τετ με τον Γκολίνι. Όμως, ο ποδοσφαιριστής των γηπεδούχων αποβλήθηκε με απ’ ευθείας κόκκινη.
Το παιχνίδι θα μπορούσε να είχε διαφορετική εξέλιξη εάν δεν διαταρασσόταν η ισορροπία δυνάμεων, αφού είναι γεγονός ότι η Αταλάντα αμύνθηκε αποτελεσματικά στη μεγαλύτερη διάρκεια, παρότι είχε παίκτη λιγότερο.
Είναι χαρακτηριστικό πως στο πρώτο ημίχρονο η Ρεάλ είχε ένα σουτ του Βινίσους από πλάγια θέση που δεν βρήκε στόχο και μία εκτέλεση φάουλ του Κρόος στο 46′, που απέκρουσε σε κόρνερ ο Γκολίνι.
Στο δεύτερο μέρος η Ρεάλ πίεσε πιο έντονα την Αταλάντα, αλλά δεν είχε τρόπο να μπει στην περιοχή της.
Ένα μακρινό σουτ του Μόντριτς στο 48′ κόντραρε στα σώματα και κατέληξε κόρνερ, ενώ ένα φάουλ του Ασένσιο στο 72′ μπλόκαρε χωρίς δυσκολία ο Γκολινι. Όσο για μία απόπειρα του Κρόος στο 79′ πέρασε πολλά μέτρα μακριά από την εστία.
Τη λύτρωση για τη Ρεάλ έδωσε στο 86′ ο Μεντί, πάλι από απόσταση αλλά με καλύτερη εκτέλεση από τους συμπαίκτες του. Ο Γάλλος πήρε τη μπάλα και σούταρε με το δεξί βάζοντας εκπληκτικό φάλτσο και στέλνοντας τη στη γωνία του ανήμπορου να αντιδράσει Γκολίνι.
Η Ρεάλ Μαδρίτης έχει το προβάδισμα για την πρόκριση στα προημιτελικά του Champions League, αν και η Αταλάντα δεν είναι ξεγραμμένη.
Η ομάδα του Τζαν Πιέρο Γκασπερίνι έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται κανέναν αντίπαλο και στο 11VS11 έχει τις πιθανότητες της στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου.
Ο Άρης υποδέχεται τον Ολυμπιακό την Κυριακή και ο Μανόλο Χιμένεθ συνεχίζει να προβληματίζεται ως προς το πώς θα παρατάξει την ομάδα του ώστε να κοντράρει τους «ερυθρόλευκους».
Ο Στεφ Κάρι, ο κορυφαίος σουτέρ στην ιστορία του μπάσκετ, τρελαίνει κόσμο και... social media ακόμη και στη δύση της καριέρας του, κάνοντας το κοινό να αναρωτιέται αν όσα βλέπει είναι αληθινά ή προϊόν τεχνητής νοημοσύνης.