Επιστροφή στη φύση από τον οίκο Gucci
Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci μας βγάζει από την καραντίνα με έναν εντυπωσιακό ύμνο στη φύση
Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι του οίκου Gucci ο Αλεσάντρο Μικέλε στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας πρωταγωνίστησαν ο Χάρις Στάιλς, η Λάνα Nτελ Ρέι και χαριτωμένα ζωάκια, όπως κοτόπουλα και γουρουνάκια.
Τα χαριτωμένα ζώα βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας του Gucci για την Pre-Fall συλλογή του οίκου για το 2020.
Η φωτογράφιση έγινε στη νότια Ισπανία και το μήνυμα της διαφημιστικής εκστρατείας με τίτλο #SoDeerToMe, το θέμα του είναι απλό:
«Στον κόσμο ενός παιδιού, οποιοδήποτε κατοικίδιο ζώο -μία νυφίτσα, ένας βάτραχος ή μια κουκουβάγια- μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος».
Η ιδέα αποφασίστηκε τον Φεβρουάριο, προτού ο κοροναϊός φθάσει σε επίπεδα πανδημίας και η φωτογράφιση των ελαφιών, σκίουρων, κουνελιών και των άλλων ζώων και των μοντέλων έγινε από τον βρετανό φωτογράφο μόδας, Alasdair McLellan.
Το αποτέλεσμα είναι ένας ύμνος στη φύση, ένας φόρος τιμής στον εναγκαλισμό και την προστασία της φύσης.
Οι εικόνες παραμυθιού δείχνουν μια επιστροφή στην υπέροχη ύπαιθρο, με μοντέλα που αλληλεπιδρούν και περιβάλλονται από ζώα, ακόμη και καλύπτονται από αυτά, θυμίζοντας την ωραία Κοιμωμένη.
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς




