Σπίρτζης: Η αεροπορική εταιρεία ευθύνεται για την ταλαιπωρία των επιβατών
«Δεν μπορεί να θυσιάζεται η στοιχειώδης ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ανάγκες των πολιτών, στον ανταγωνισμό και την κερδοσκοπία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και χαμηλής κοινωνικής ευθύνης» δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών
Στην αεροπορική εταιρεία Ryanair επιρρίπτει ο Χρήστος Σπίρτζης την ευθύνη για την απίστευτη ταλαιπωρία των 184 επιβατών οι οποίοι ξεκίνησαν από το Λονδίνο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, αλλά εξαιτίας της κακοκαιρίας κατέληξαν στο διεθνές αεροδρόμιο της Τιμισοάρα.
«Δεν μπορεί να θυσιάζεται η στοιχειώδης ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ανάγκες των πολιτών, στον ανταγωνισμό και την κερδοσκοπία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και χαμηλής κοινωνικής ευθύνης» δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, ο οποίος έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να ερευνήσουν αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη φροντίδα των επιβατών.
Το υπουργείο Μεταφορών ναύλωσε αεροσκάφος της Aegean για την επιστροφή 89 επιβατών. Από τους υπόλοιπους οι 88 επιστρέφουν στην Ελλάδα με λεωφορεία, και 7 επιβάτες πιθανότατα κανόνισαν την μεταφορά τους προσωπικά με άλλες πτήσεις.
«Η Αεροπορική Εταιρεία Ryanair, επέλεξε με δική της ευθύνη, στην περίπτωση που κατά τη διαδικασία της προσγείωσης επισυμβεί οποιαδήποτε εμπλοκή προβλεπόταν ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρας, ενώ ως δεύτερο εναλλακτικό Αεροδρόμιο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών» τονίζει το υπουργείο και προσθέτει:
«Είναι προφανές ότι η επιλογή της εταιρείας να δηλώσει το αεροδρόμιο της Τιμισοάρας χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό των επιβατών, αντί για ένα από τα δεκάδες αεροδρόμια της Ελλάδας και αρκετά σε μικρή απόσταση από την Θεσσαλονίκη, οφείλεται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας».
Τέλος, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ευχαριστεί θερμά την Αεροπορική Εταιρεία Aegean που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά της Πολιτικής Ηγεσίας για τη δρομολόγηση έκτακτης πτήσης, που θέτει οριστικό τέλος στην περαιτέρω ταλαιπωρία των πολιτών.
Σύμφωνα με το Απε, ο ισχύων Ευρωπαϊκός Κανονισμός 261 /2004 χαρακτηρίζει περιστατικά όπως το εν λόγω ως «εξαιρετική περίπτωση», ενώ τη φροντίδα των επιβατών έχει η υπεύθυνη κάθε φορά Αεροπορική Εταιρεία.
Δεύτερο περιστατικό στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου
Δεν ήταν μόνο οι επιβάτες της πτήσης από το Λονδίνο που υπέστησαν την απερίγραπτη ταλαιπωρία. Το πρωί του Σαββάτου σημειώθηκε και δεύτερο περιστατικό, με αεροσκάφος της ίδιας εταιρείας. Πτήση της Ryanair με 171 επιβάτες, από την Μπολόνια της Ιταλίας με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο… του Ηρακλείου και μέχρι αυτή την ώρα βρίσκεται ακόμα εκεί.
- «Ακριβοί στα πίτουρα, φτηνοί στο αλεύρι»: Κακουργήματα στα μπλόκα, πλημμελήματα στις υποκλοπές
- Πιερρακάκης: Τα μεγάλα αγκάθια για την ελληνική οικονομία και τι σημαίνει η εκλογή του στο Eurogroup
- Να επιστρέψει στις νίκες θέλει ο Ολυμπιακός κόντρα στη Μπαρτσελόνα
- Κυβέρνηση «Φραπέδων»: Το πραγματικό πρόβλημα είναι το δικαίωμα σιωπής που επικαλείται η Νέα Δημοκρατία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- Φοινικούντα: «Δέχομαι απειλές», λέει η ανιψιά του ιδιοκτήτη – Απολογούνται σήμερα οι δύο συλληφθέντες
- Lemmy lives: Μια επική συναυλία – πάρτι αφιερωμένη στο icon του hard rock και της αλητείας
- Απείθαρχοι; Αλαζόνες; Τεμπέληδες; Η Γενιά Z αντιμετωπίζει ένα γνώριμο κύμα κριτικής στον χώρο εργασίας
- Εκδικάζεται η αίτηση αναίρεσης της Παρασκευής Τυχεροπούλου στην εκδικητική συμπεριφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 12.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/jake-kokot-PbDLAy38QZM-unsplash-315x220.jpg)
















































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442