«Πράσινο φως» για νέα διόδια στην Αττική
Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου που «είχε μπει στο συρτάρι» για τρία χρόνια υπό τον φόβο των αντιδράσεων, τελικά εγκρίθηκε προ τριημέρου, με υπουργική απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλου. Το έργο περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου που «είχε μπει στο συρτάρι» για τρία χρόνια υπό τον φόβο των αντιδράσεων, τελικά εγκρίθηκε προ τριημέρου, με υπουργική απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλου. Το έργο περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Στην περίπτωση της Βαρυμπόμπης θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τις συνδέσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο, ενώ η σημερινή γέφυρα θα διατηρηθεί και μετά το πέρας της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου. Ο εκτιμώμενος χρόνος κατασκευής είναι το 1,5 έτος.
Στον κόμβο Κηφισίας επελέγη η κατασκευή μιας γέφυρας που θα συνδέει την οδό Ιλισίων με το ρεύμα προς Αθήνα, ενώ θα γίνουν προπαρασκευαστικές εργασίες και στον κόμβο Καλυφτάκη.
Η λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους βασικούς κόμβους της ΠΑΘΕ στην Αττική προβλεπόταν στη σύμβαση του 2007 με τη Νέα Οδό, ωστόσο προχώρησαν μόνο τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας, ενώ με την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.
Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παράδρομων. Η υπόθεση «μπήκε στο συρτάρι» καθώς διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να την υπογράψουν.
Ωστόσο το έργο δεν ακυρώθηκε και ως αποτέλεσμα της καθυστέρησης το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει έως σήμερα περί τα 7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις στη Νέα Οδό για το διάστημα έως το Μάρτιο του 2017.
in.gr
- Τενερίφη: Ακόμα 4 τουρίστες νεκροί στην Ισπανία εξαιτίας γιγάντιων κυμάτων
- Σουδάν: Συνετρίβη μεταγωγικό αεροσκάφος – Δεν υπάρχουν επιζώντες
- Η αστυνομία στο Βερολίνο, μπορεί να μπει σε σπίτια και να εγκαθιστά κατασκοπευτικό λογισμικό
- Υεμένη: Ο Γκουτέρες καταδικάζει την παραπομπή υπαλλήλων του ΟΗΕ σε δίκη από τους Χούθι
- Ένας φοιτητής του Πανεπιστημίου του Κεντάκι πέθανε από πυροβολισμό και ακόμα ένας δίνει μάχη για την ζωή του
- Στα «ΝΕΑ» της Τετάρτης: Ελληνες κυανόκρανοι στη Λωρίδα της Γάζας
- Η πρόεδρος της χώρας καταγγέλλει «εκλογικό» και ψηφιακό «πραξικόπημα» στην Ονδούρα
- Σε προχωρημένες επαφές με τον Μόντε Μόρις ο Ολυμπιακός (vid)
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις



![Αγρότες πρόσφεραν κρόκο και μήλα στους διερχόμενους οδηγούς στην Κοζάνη [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/agrotes77-127x85.jpg)


![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Τετάρτη 10.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/cristofer-maximilian-YK8Mvocj6yE-unsplash-315x220.jpg)


























![Αεροπλάνο προσγειώνεται πάνω σε αυτοκίνητο και όλοι επιβιώνουν με γρατζουνιές! [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/plane-crash231-315x220.jpg)




























Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442