Φάρσα σε καφετέρια δείχνει πόσο εύκολη είναι η συλλογή προσωπικών δεδομένων
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Το βίντεο μιας «φάρσας» που σχεδίασε η εταιρεία πρόληψης απάτης Cifas δείχνει πόσο εύκολο είναι για τις επιχειρήσεις να αποκτούν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα των πελατών τους.
Η καφετέρια σε πρώτη φάση προσέφερε δωρεάν καφέ σε όποιον έκανε «Like» στη σελίδα της στο Facebook. Στη συνέχεια η υπάλληλος απλά ρωτούσε τον πελάτη το μικρό του όνομα, δήθεν για να του δώσει αργότερα τη σωστή παραγγελία.
Αν αγνοία του πελάτη, ένα συνεργείο από υπαλλήλους της Cifas περίμενε σε βανάκι έξω από την καφετέρια για να κρυφακούει τα ονόματα και να κάνει φύλλο και φτερό δεδομένα των πελατών στο Διαδίκτυο.
Ακόμα και την ώρα του καφέ, ο Μεγάλος Αδελφός μπορεί να σας παρακολουθεί…
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Γάζα: Τελεσίγραφο Ισραήλ στη Χαμάς – «Αν δεν επιτευχθεί συμφωνία σε μία εβδομάδα, θα εισβάλουμε στη Ράφα»
- Baby Reindeer: Ξεκίνησαν τα προβλήματα – Στοχοποίηση αθώων, στοχοποίηση της stalker
- Τραγωδία στη Βούλα: Ντοκουμέντο από τη φονική παράσυρση της ηλικιωμένης
- LIVE: Φενέρμπαχτσε – Μονακό
- Τεστ προσωπικότητας: Ποιο ημισφαίριο του εγκεφάλου σας είναι πιο ενεργό, τι σημαίνει αυτό
- Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί και το κλειστό κλαμπ των τριών (pic)