Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW Golf VIII 2017: Και η οκτώ ήταν υπέροχη...

VW Golf VIII 2017: Και η οκτώ ήταν υπέροχη…

Η νέα γενιά του Golf ακολουθώντας την ίδια συνταγή με την μετάβαση από την πέμπτη στην έκτη γενιά του, θα έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική, θα υιοθετήσει εξελικτική σχεδίαση αλλά και πλήθος βελτιώσεων που θα το κάνουν πιο αποδοτικό και πιο τεχνολογικά ενημερωμένο από ποτέ.

Το Wolfsburg προετοιμάζει τo Golf VIII και όπως όλα δείχνουν, η VW θα ακολουθήσει τη συνήθη τακτική της με την νέα γενιά του μικρομεσαίου bestseller να υιοθετεί την ίδια ευέλικτη αρχιτεκτονική MQB σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή που σε συνδυασμό με μια σειρά βελτιώσεων, θα αναλάβουν να το αναβαθμίσουν σε κάθε επίπεδο.

Εκτός από την ίδια αρχιτεκτονική, το νέο Golf θα ακολουθήσει και μια εξελικτική προσέγγιση στη σχεδίασή του υιοθετώντας περισσότερες αιχμές, αλλά και μεταβάλλοντας τις αναλογίες και την αεροδυναμική του με βάση τα πρότυπα του XL1 του «αυτοκινήτου του 1,0 λίτρου».

Έτσι, το Golf 8 αναμένεται να έχει μικρότερο ύψος και μεγαλύτερο πλάτος από ποτέ, ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα με πληροφορίες, φιλοδοξία των μηχανικών του Wolfsburg είναι να περιορίσoυν το βάρος του κάτω από τα 1.100 κιλά.

Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια σειρά τεχνολογιών που σε συνδυασμό και με τις παραπάνω βελτιώσεις θα αναλάβουν να αυξήσουν περαιτέρω την αποδοτικότητα του γερμανικού bestseller.

Μεταξύ αυτών αναμένεται να βρεθεί τεχνολογία η οποία θα κάνει αποσύμπλεξη και θα αδρανοποιεί πλήρως τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κατηφόρα ή επιβραδύνει, ενώ τις περγαμηνές της αποδοτικότητας του θα συμπληρώσουν νέες και αναβαθμισμένες εκδοχές κινητήρων από το οπλοστάσιο του γερμανικού ομίλου.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Golf θα υιοθετήσει το «ψηφιοποιημένο» εσωτερικό του Golf R Touch Concept με τον πίνακα οργάνων να γίνεται πλήρως ψηφιακός ενώ οι ενισχυμένες λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα φροντίσουν να αντικαταστήσουν κάθε είδους φυσικούς διακόπτες, μεταβάλλοντας αναλόγως τη σχεδίαση του θαλάμου επιβατών.

Επίσης στις νέες λειτουργίες του infotainment αναμένεται να συμπεριληφθεί και σύστημα αναγνώρισης νευμάτων το οποίο θα επιτρέπει τη διαχείριση συστημάτων όπως ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα με ένα νεύμα του οδηγού.

AUTOMEDIA

Sports in

Ολυμπιακός – Φερεντσβάρος 10-8: Φουλάρουν για το Final 4 οι Ερυθρόλευκοι

Ο Ολυμπιακός νίκησε τη Φερεντσβάρος με 10-8, την υποχρέωσε στην πρώτη φετινή της ήττα σε όλες τις διοργανώσεις και έπιασε κορυφή μαζί με τους Ούγγρους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024