Οι γενναίες εκπτώσεις στις οποίες προχωρούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Κίνα δεν αποδείχθηκαν αρκετές ώστε να ανακόψουν την πτωτική πορεία που καταγράφουν οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του πλανήτη.
Σύμφωνα με τον κινεζικό σύνδεσμο αυτοκινητοβιομηχανιών, η πτώση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων τον Ιούλιο έφτασε το 6,6%, φέρνοντας την κινεζική αγορά στα χαμηλότερα, από τον Φεβρουάριο του 2014, επίπεδα.
Μάλιστα οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες πέρα από τη χαμηλή ζήτηση στην κινεζική αγορά, καλούνται να αντιμετωπίσουν και τις διακυμάνσεις που παρουσιάζει το κινεζικό νόμισμα, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τη σημερινή υποτίμηση του yuan κατά 2% από την Κεντρική Τράπεζα της Κίνας.
Την ίδια στιγμή, βέβαια, που το «αδύναμο» yuan κάνει πιο δύσκολη την απόκτηση ενός τετράτροχου που προέρχεται από έναν «ξένο» κατασκευαστή, ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των εξαγώγιμων προϊόντων της Κίνας.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία με τον μεγαλύτερο όγκο εξαγωγών ήταν η Chery, με τις Geely και Great Wall να ακολουθούν, αποκομίζοντας τα οφέλη από τη διείσδυση σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως εκείνες της Αργεντινής, της Ρωσίας, της Ουκρανίας, του Ιράν και της Αιγύπτου.