Έργα Μότσαρτ και Μπαχ στο Εργοστάσιο Τεχνών Σαντορίνης
Ελισάβετ Σταμοπούλου Δυο μοναδικές βραδιές δεξιοτεχνίας και ρομαντισμού θα λάβουν χώρα στο Εργοστάσιο Τεχνών Σαντορίνης (SAF) που υποδέχεται, τη Δευτέρα και την Τρίτη, τους βραβευμένους μουσικούς Στάθη Καραπάνο (Φλάουτο) και Τριαντάφυλλο Λιώτη (Πιάνο). Θα ακουστούν έργα Μότσαρτ, Σαιν-Σανς, Πουλένκ, Μπαχ. Με σύμμαχο τον τουρισμό, γνωστές παραστάσεις και σπουδαίους καλλιτέχνες, το Εργοστάσιο Τεχνών Σαντορίνης (SAF), που […]
Δυο μοναδικές βραδιές δεξιοτεχνίας και ρομαντισμού θα λάβουν χώρα στο Εργοστάσιο Τεχνών Σαντορίνης (SAF) που υποδέχεται, τη Δευτέρα και την Τρίτη, τους βραβευμένους μουσικούς Στάθη Καραπάνο (Φλάουτο) και Τριαντάφυλλο Λιώτη (Πιάνο). Θα ακουστούν έργα Μότσαρτ, Σαιν-Σανς, Πουλένκ, Μπαχ.
Με σύμμαχο τον τουρισμό, γνωστές παραστάσεις και σπουδαίους καλλιτέχνες, το Εργοστάσιο Τεχνών Σαντορίνης (SAF), που άνοιξε τις πόρτες του πιλοτικά το καλοκαίρι του 2014, προωθεί την ελληνική τέχνη στο εξωτερικό, και οι εκδηλώσεις του αυξάνονται.
Βραχυπρόθεσμος στόχος η πολιτιστική αναβάθμιση της Σαντορίνης, ενώ στο μέλλον ίσως επιχειρηθεί η διοργάνωση προγραμμάτων εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας για ξένους τουρίστες.
Ο χώρος του SAF λειτουργούσε ως εργοστάσιο ντομάτας από το 1945 και έκλεισε το 1981 όταν το νησί από την αγροτική ζωή πέρασε στην τουριστική.
Μιλώντας στο in.gr η καλλιτεχνική διευθύντρια του SAF κ. Βάνη Νομικού για τις αντιδράσεις του κόσμου όσον αφορά στο άνοιγμα του Εργοστασίου, είχε σημειώσει:
«Έχουν αγαπήσει πολύ το χώρο. Δούλευε για πολλά χρόνια και απασχολούσε πολύ κόσμο. Υπήρχε ένα οικογενειακό κλίμα στο Eργοστάσιο. Η ντομάτα είναι ένα δύσκολο προϊόν και θέλει γρήγορη επεξεργασία για να μην αλλοιωθεί, με αποτέλεσμα αυτό το λίγο χρονικό διάστημα να χρειάζονται πολλά χέρια. Βλέπεις γυναίκες μεγάλης ηλικίας που είχαν δουλέψει εκεί να επισκέπτονται το χώρο και να βουρκώνουν. Πέρσι που κάναμε τα εγκαίνια μαζεύτηκε πολύς κόσμος».
Αναφέρθηκε, δε, στο ενδιαφέρον των ξένων τουριστών για τα μουσικά, το χορό, και το ελληνικό θέατρο, και επισήμανε ότι η διαμόρφωση του προγράμματος γίνεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν «μια βεντάλια. Κάτι mainstream, για το ευρύ κοινό, και συγχρόνως να υπάρχει κάτι που να είναι λίγο πιο δύσκολο σαν θέαμα».