Την Τρίτη 21 Ιουλίου το «αντίο» στον Jules Bianchi
Ο 25χρονος Γάλλος πρόλαβε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα φτάνοντας με την βοήθεια της Ferrari στο grid της Formula 1. Η επόμενη στάση για εκείνον θα ήταν το μονοθέσιο της Scuderia αλλά ο θάνατος τον κέρδισε στο σημαντικότερο αγώνα της ζωής του.
Στη γενέτειρά του, στη Νίκαια της Γαλλίας, θα ταφεί στις 10:00 το πρωϊ της Τρίτης 21 Ιουλίου ο άτυχος οδηγός της Marussia, Jules Bianchi ο οποίος κατέληξε τα ξημερώματα του Σαββάτου 18 Ιουλίου στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της γαλλικής πόλης, εννέα μήνες μετά τον βαρύτατο τραυματισμό του στο GP Ιαπωνίας, τον Οκτώβριο του 2014.
Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυσθεί από εκατοντάδες μηνύματα ανθρώπων του motorsport που γνώρισαν τον 25χρονο J. Bianchi στις πίστες και πέρα από αυτές, αποδίδοντας φόρο τιμής στο πρόσωπό του ενώ η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) απέσυρε τον αριθμό 17, που χρησιμοποιούσε ο Γάλλος οδηγός, από την λίστα των διαθέσιμων αριθμών στην F1 σε ένδειξη σεβασμού για τον θάνατό του.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της οικογένειας του Γάλλου πιλότου για την απώλειά της, ο πρώην πρόεδρος της Scuderia Ferrari, Luca di Montezemolo αποκάλυψε ότι η Ferrari είχε ήδη χρίσει διάδοχο του Kimi Raikkonen τον J. Bianchi την στιγμή που ο Φινλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποφάσιζε να αποχωρήσει από την Formula 1.
«Ήταν ο κατάλληλος να οδηγήσει για την Ferrari μετά την εμπειρία του στο πρωτάθλημα GP2 και κάποιες εξαιρετικές επιδόσεις στην F1 και τις δοκιμές που είχε πραγματοποιήσει εντυπωσιάζοντας τους μηχανικούς μας» υπογράμμισε ο Luca di Montezemolo, υπενθυμίζοντας ότι ο J. Bianchi αποτελούσε κομμάτι του παζλ της Scuderia ήδη από το 2009, όταν εντάχθηκε στην Ακαδημία Οδηγών της ιταλικής ομάδας.
Αυτή η σχέση τον οδήγησε στο μονοθέσιο της Marussia -η οποία προμηθευόταν κινητήρες από την Ferrari- δίνοντάς του την ευκαιρία να πάρει 34 εκκινήσεις σε Grand Prix, πριν το τραγικό γεγονός της 5ης Οκτωβρίου 2014 στην πίστα της Suzuka.