«Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Δυσλεξία» πρόγραμμα από το E-Learning του Πανεπιστημίου Αθηνών
Το Πρόγραμμα «Η Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών από Μαθητές με Δυσλεξία» που διατίθεται από το E-Learning του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, στοχεύει στο να ενημερώσει τους καθηγητές ξένων γλωσσών για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με δυσλεξία στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και να τους διδάξει τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να διαφοροποιήσουν τη διδασκαλία τους ώστε να εντάξουν τους μαθητές με δυσλεξία στην τάξη τους.
Πολύ συχνά οι καθηγητές ξένων γλωσσών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα έχουν να αντιμετωπίσουν το θέμα της ένταξης των μαθητών με δυσλεξία στις τάξεις τους χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις αλλά και υποστήριξη. Η άγνοια των χαρακτηριστικών της δυσλεξίας οδηγεί τους καθηγητές στο χαρακτηρισμό των μαθητών ως «τεμπέληδες», «αδιάφορους» ή ακόμα και «χαμηλού νοητικού επιπέδου». Οι μαθητές αυτοί χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη συχνά εγκαταλείπουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας όταν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών.
Το Πρόγραμμα «Η Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών από Μαθητές με Δυσλεξία» που διατίθεται από το E-Learning του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, στοχεύει στο να ενημερώσει τους καθηγητές ξένων γλωσσών για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με δυσλεξία στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και να τους διδάξει τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να διαφοροποιήσουν τη διδασκαλία τους ώστε να εντάξουν τους μαθητές με δυσλεξία στην τάξη τους.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε καθηγητές ξένων γλωσσών στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που διδάσκουν μαθητές δημοτικού, γυμνασίου αλλά και τμήματα ενηλίκων καθώς και δασκάλους και καθηγητές ειδικής αγωγής και ψυχολόγους που υποστηρίζουν μαθητές με δυσλεξία.
Το περιεχόμενο του προγράμματος περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά των μαθητών με δυσλεξία, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας καθώς και τις ανάγκες τους και την υποστήριξη που χρειάζονται. Ασχολείται με τις μεθόδους διδασκαλίας που είναι κατάλληλες για τους μαθητές με δυσλεξία όπως η πολυαισθητηριακή διδασκαλία και η διαφοροποιημένη διδασκαλία καθώς και με τρόπους διαφοροποίησης του διδακτικού υλικού και τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία. Αναφέρεται στη διαφοροποίηση που χρειάζονται οι μαθητές αυτοί στις ασκήσεις για το σπίτι, στις εξετάσεις και τις γραπτές δοκιμασίες και τη διόρθωση των γραπτών τους. Θα δοθούν παραδείγματα γραπτού λόγου και αποσπάσματα προφορικού λόγου των μαθητών αυτών μέσα σε τάξη από μελέτες περιπτώσεων σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και παραδείγματα ασκήσεων και υλικού κατάλληλων για τους μαθητές αυτούς. Το πρόγραμμα επίσης περιλαμβάνει τα θέματα της συνεργασίας με τους γονείς και συναδέλφους στο ίδιο σχολείο αλλά και με εξωτερικούς φορείς.
Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος οδηγεί στη χορήγηση Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης.
Ξένη δημοσίευση
- Μένης Κουμανταρέας: Μάχη ανάμεσα στο Καλό και το Κακό
- Μαθητής συνελήφθη με μεγάλη χασίς στην Κρήτη
- Σκύλος στο αεροπλάνο – Προετοιμάστε τον για να έχετε ένα ομαλό ταξίδι
- Κακοκαιρία Byron: «Πνίγηκε» στη λάσπη η Μονή Επανωσήφη – Δυνατοί άνεμοι σάρωσαν καταστήματα στον Άγιο Νικόλαο
- Κακοκαιρία Byron: Ήχησε το 112 στην περιοχή «Ποντιακά» Ελευσίνας – Πιθανή υπερχείλιση του ποταμού
- Ο Μανδάς αναφέρθηκε στο μέλλον του: «Δεν έχω μιλήσει με κανέναν»
- Ο Κουέντιν Ταραντίνο τελικά «δεν αντέχει» τους μισούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ – Και πιο πολύ τον Όουεν Γουίλσον
- Πούτιν: Θερμή υποδοχή του Ρώσου προέδρου στην Ινδία – Στο επίκεντρο το πετρέλαιο, υπό την πίεση των ΗΠΑ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)
















































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442