Υπολογίζεται ότι λίγο πριν το τέλος του crowdfunding, περίπου 78 χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου δέσμευσαν κατά μέσο όρο 250 δολάρια για να λάβουν τον Ιούνιο/Ιούλιο το δικό τους smartwatch από την Pebble Technology. Η εταιρεία που έγινε γνωστή πριν από τρία χρόνια με το Pebble, το οποιο θεωρείται «το πρώτο smartwatch» των τελευταίων χρόνων, αναφέρεται στο Pebble Time κόστους 199 δολαρίων και το νεότερο, Pebble Time Steel των 299 δολαρίων, με έγχρωμη οθόνη τεχνολογίας e-paper.
Tα Pebble Time διακρίνονται για την συγκριτικά υψηλή αυτονομία τους 7 ημερών (10 για το Time Steel) καθώς και για την υποστήριξη app και από τα δύο στρατόπεδα -Android Wear και iOS). H Pebble κάνει λόγο για 7,5 χιλιάδες υπάρχοντα Pebble apps.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.