Ο υιός Χάρης νίκησε τον μπαμπά Σούλη και ο Κόροιβος τον ΠΑΟΚ
Ο Χάρης Μαρκόπουλος πήρε το ντέρμπι πατέρα-γιού, με τον Κόροιβο να υπερασπίζεται με 65-61 την έδρα του απέναντι στον ΠΑΟΚ του Σούλη Μαρκόπουλου και να κάνει αποφασιστικό βήμα για απομάκρυνσή του από την επικίνδυνη ζώνη του υποβιβασμού.
Ο Χάρης Μαρκόπουλος πήρε το ντέρμπι πατέρα-γιού, με τον Κόροιβο να υπερασπίζεται με 65-61 την έδρα του απέναντι στον ΠΑΟΚ του Σούλη Μαρκόπουλου και να κάνει αποφασιστικό βήμα για απομάκρυνσή του από την επικίνδυνη ζώνη του υποβιβασμού.
Με τις άμυνες να έχουν την τιμητική τους το παιχνίδι ήταν ντέρμπι από το τζάμπολ, με καμία από τις δύο ομάδες να μην μπορεί να οικοδομήσει μία διαφορά ασφαλείας. Ωστόσο, ένα ξέσπασμα τους Κόροιβου στο τελευταίο δεκάλεπτο, με πρωταγωνιστές τους Μπάουερς και Ρούμπιο, οι οποίοι έτρεξαν σερί 6-0 και έγραψαν το 59-51 στο 34΄, ήταν αρκετό ώστε οι γηπεδούχοι να μπουν σε τροχιά νίκης.
Δύο λεπτά αργότερα ο Αγγελόπουλος ευστόχησε σε τρίποντο ψυχολογίας για τον Κόροιβο (62-55), ενώ παρά το σερί 6-0 που ακολούθησε από τον ΠΑΟΚ, που μείωσε σε 62-61, η ομάδα του Χάρη Μαρκόπουλου κατάφερε από τη γραμμή των βολών να γράψει το τελικό 65-61.
Τα δεκάλεπτα: 19-19, 38-40, 52-51, 65-61
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ:Αναστόπουλος-Ταβουλαρέας-Μαγκλογιάννης
ΚΟΡΟΙΒΟΣ ΑΜ. (Χάρης Μαρκόπουλος): Ματζέτ 2, Μάρσαλ 14(1), Γιαννακίδης 3(1), Αγγελόπουλος 11, Μπάουερς 15, Βασίλιεβιτς 10(1), Κανονίδης, Τέρνερ 3, Ρούμπιο 7.
ΠΑΟΚ (Σούλης Μαρκόπουλος): Λάνγκφορντ 12(1), Λιάπης, Κάρτερ 4, Τσόχλας 14(2), Δέδας 2, Μαργαρίτης, Κώττας 1, Οντουμ 12(1), Βον 8, Σιναντίνοβιτς 2, Χαριτόπουλος, Σαλούστρος 6.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Αγρότες: Παρέμβαση του Αρείου Πάγου για τα μπλόκα – Τους απειλεί με αυτόφωρο
- Ευθανασία: Θα έπρεπε να μπορείτε να ζητήσετε από έναν γιατρό να σας βοηθήσει να πεθάνετε;
- Ο Τραμπ ξαναχτυπά: «Η Ευρώπη είναι μια αποσυντιθέμενη ομάδα εθνών που διοικείται από αδύναμους ανθρώπους»
- Νέο πρόβλημα για τη Ρεάλ: Δύσκολα και ο Εμπαπέ ενόψει Μάντσεστερ Σίτι
- Γιάννης Τσιμιτσέλης: Στο νοσοκομείο ο ηθοποιός – Τι συνέβη
- H Meta συμφώνησε να χρησιμοποιεί «λιγότερα» προσωπικά δεδομένα για εξατομικευμένες διαφημίσεις στην ΕΕ


