Η Χ1 εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης προβάροντας τις σημαντικές αλλαγές που θα φέρει η νέα γενιά της και στις οποίες συγκαταλέγεται η χρήση μιας νέας και εμπροσθοκίνητης πλατφόρμας και ήδη γνωστής από την Σειρά 2 Active Tourer.
Η δεύτερη γενιά της Χ1 δοκιμάζει το βήμα της σε ευρωπαϊκό έδαφος, καθώς οι Βαυαροί συνεχίζουν τις δοκιμές εξέλιξης για τη δεύτερη γενιά του μικρότερου «Χ».
Με ορίζοντα το 2015 η νέα Χ1 αναμένεται να ακολουθήσει μια εξελικτική πορεία σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή της μεταβάλλοντας ελαφρώς τις αναλογίες και αυξάνοντας οριακά τις διαστάσεις της.
Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών κατευθύνσεων, οι μεγαλύτερες αλλαγές αναμένονται κάτω από τις μεταλλικές της επιφάνειες νέας Χ1 η οποία θα έχει ως αφετηρία την νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα της BMW, UKL όπου βασίζεται και η πολυμορφική BMW Σειρά 2 Active Tourer.
Κατ’ επέκταση η γκάμα της νέας Χ1 θα απαρτίζεται από δικίνητες-εμπροσθοκίνητες ή, κατ’ επιλογή, τετρακίνητες εκδόσεις. Κοινοί με την BMW Σειρά 2 Active Tourer αναμένεται να είναι και οι κινητήρες της νέας Χ1.
Έτσι, στη βάση της γκάμας, αναμένεται να βρεθεί ένας τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρου με απόδοση 136 ίππων ενώ, τις βενζινοκίνητες επιλογές αναμένεται να πλαισιώσουν τετρακύλινδροι δίλιτροι κινητήρες με ισχύ 184 και 231 ίππων.
Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις πετρελαίου θα εξοπλίζονται με τετρακύλινδρους δίλιτρους diesel κινητήρες με ισχύ που θα φτάνει έως και τους 184 ίππους.