Η βρετανική φίρμα ετοιμάζεται να επαναφέρει το όνομα Lagonda, αυτή τη φορά, με ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και πιστό στις ρίζες του που θα αναλάβει να φέρει το DNA του ιδιαίτερου μοντέλου της δεκαετίας του ‘70 στον 21ο αιώνα.
Την αναβίωση της αρχετυπικής Lagonda του 1976 με το χαρακτηριστικό σχήμα φαίνεται να προετοιμάζει η Aston Martin, σύμφωνα με το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού το οποίο εντόπισε ένα αντίστοιχο τετράθυρο μοντέλο κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.
Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο τετράθυρο μοντέλο της Aston Martin, δεν θα πάρει μια θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες προτάσεις της γκάμας, αλλά θα διεκδικήσει μια θέση στα εξαιρετικά σπάνια και περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που λανσάρουν οι Βρετανοί κατά καιρούς όπως η One-77, το CC10 Speedster και η V12 Zagato.
Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση εκπροσώπου της Aston Martin ο οποίος ανέφερε: «Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι θα πρόκειται για ένα ξεχωριστό, σχεδόν κατά παραγγελία αυτοκίνητο καθώς πλέον, με τη συνδρομή της Q By Aston Martin μπορούμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα –ακόμα και μοντέλα όπως το CC100. Αυτά μπορώ να πω για τώρα».
Για να το πετύχει αυτό, η νέα Lagonda αναμένεται να συνδυάσει την αισθητική ιδιαιτερότητα του παρελθόντος με τεχνολογία από το μέλλον, συνοδεία ενός θηριώδους V12.
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά την αισθητική, αρκεί μια ματιά στο καμουφλαρισμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε κοντά στην έδρα της φίρμας, στο Gaydon, για να διαπιστώσει κανείς τις επιρροές της αρχετυπικής Lagonda του 1976 στον τρόπο σχεδίασης των μεταλλικών επιφανειών που διαμορφώνουν τη σιλουέτα του.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι κάτω από τις επιφάνειες της νέας Lagonda θα βρίσκεται η γνωστή πλατφόρμα VH της Aston Martin σε μια τροποποιημένη εκδοχή που θα επιτρέπει ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο, επιφυλάσσοντας περισσότερη άνεση στο εσωτερικό.
H εκτεταμένη χρήση αλουμινίου συνδυαστικά και με τα ανθρακονήματα από τα οποία θα αποτελείται -και- ένα μεγάλο μέρος των εξωτερικών επιφανειών αναμένεται να δώσει στην Lagonda το απαραίτητο τεχνολογικό status, συμβάλλοντας παράλληλα, στον περιορισμό του βάρους.
Κάτω από το καπό του δοκιμαστικού πρωτοτύπου βρίσκεται ο γνωστός από την Aston Martin Vanquish θηριώδης V12 των 6,0 λίτρων με απόδοση 573 ίππους και ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η παρουσίαση της Lagonda αναμένεται προς το τέλος της χρονιάς και από εκεί και πέρα θα οδηγηθεί σε μια εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή που δεν αναμένεται να ξεπεράσει τις 100 μονάδες αναλόγως και τη ζήτηση, με στόχο το πλέον εκλεκτό κοινό της βρετανικής φίρμας, με δεδομένη και την τιμή της που αναμένεται να αγγίξει τα 500 χιλιάδες ευρώ.