Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Porsche Macan 2014: Σαν βγεις στον πηγαιμό για το Los Angeles

Porsche Macan 2014: Σαν βγεις στον πηγαιμό για το Los Angeles

Καθώς ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την επίσημη πρεμιέρα της Macan στην επικείμενη αμερικανική έκθεση αυτοκινήτου, η γερμανική φίρμα ανατροφοδοτεί το ενδιαφέρον με μια σειρά “on the road” -και όχι μόνο road- εικόνες της νέας της μικρής.


H γερμανική φίρμα δημοσιοποίησε μια σειρά εικόνων από τις δοκιμές εξέλιξης της Macan και οι οποίες, ελάχιστες απορίες αφήνουν σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του νέου SUV αλλά και σε σχέση με τις οδηγικές προσδοκίες που φιλοδοξεί να δημιουργήσει κρίνοντας από την περιήγησή του σε βουνά και σε λαγκάδια.

Τις συστάσεις της Porsche που περιγράφουν την Macan ως ένα compact SUV «πρακτικό αλλά ποτέ συνηθισμένο» και με σαφή έμφαση στo δυναμισμό, καλούνται να υποστηρίξουν, αισθητικά, η έντονα κεκλιμένη οροφή που σε συνδυασμό με το μήκος των 4,6 μ. και το μυώδες -ανάλογο της Cayenne- αμάξωμα δίνουν το στίγμα ενός sportscar SUV.

Έχοντας ως αφετηρία την πλατφόρμα του Audi Q5, η Macan θα κληθεί να υποστηρίξει τα όσα εκπροσωπεί η Porsche διαχωρίζοντας τη θέση της από το γερμανικό SUV μέσω μιας σειράς χαρακτηριστικών, όπως η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, το χαμηλότερο βάρος το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, περιορίζεται κατά 130 κιλά σε σχέση με το Q5 και, φυσικά, τις παρεμβάσεις της φίρμας από την Στουτγάρδη στο πλαίσιο και την ανάρτηση η οποία είναι ριζικά διαφορετική.

Το εκρηκτικό μείγμα της Macan θα συμπληρώσει η γκάμα κινητήρων η οποία αναμένεται να αποτελείται από δύο εξακύλινδρους κινητήρες twin-turbo χωρητικότητας 3,0 και 3,6 λίτρων με απόδοση 335 και 400 ίππων, με το δεύτερο να εξοπλίζει την έκδοση Turbo.

Την γκάμα αναμένεται να συμπληρώσει ένας κινητήρας diesel με ισχύ 254 ίππων, ενώ όλα τα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται είτε με μηχανικά είτε με τα PDK κιβώτια διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που θα μεταδίδουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με τη διαφορά, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της κατανομής της κίνησης θα “ανήκει” στους πίσω τροχούς. Την εικόνα συμπληρώνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση αναμένεται να ακολουθήσει τις εξελίξεις στη φίρμα, παραπέμποντας υιοθετώντας στοιχεία από το cockpit της Panamera αλλά και της νεότερης 911.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο