Εξαιρετικά υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσιάζει ο OTE TV, η συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ, καθώς η συνδρομητική βάση της πέρασε πριν από μερικές ημέρες τις 200.000. Όπως αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ, η δορυφορική τηλεοπτική πλατφόρμα του κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους από 100 χιλιάδες νέους συνδρομητές μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο. «Η […]
Εξαιρετικά υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσιάζει ο OTE TV, η συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ, καθώς η συνδρομητική βάση της πέρασε πριν από μερικές ημέρες τις 200.000. Όπως αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ, η δορυφορική τηλεοπτική πλατφόρμα του κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους από 100 χιλιάδες νέους συνδρομητές μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο.
«Η ανάγκη των Ελλήνων τηλεθεατών για πλούσιο και ποιοτικό τηλεοπτικό περιεχόμενο σε προσιτές τιμές αποτυπώνεται ξεκάθαρα στην εντυπωσιακή ανάπτυξη του OTE TV, παρά τις συνθήκες της αγοράς, με τον διπλασιασμό των πελατών μας σε λιγότερο από ένα χρόνο. Σε αυτό το διάστημα, έχουμε ενισχύσει σημαντικά το πρόγραμμα του OTE TV σε όλες τις κατηγορίες περιεχομένου και διατηρούμε τις ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς», δήλωσε, σχολιάζοντας το ορόσημο των 200 χιλιάδων συνδρομητών, ο γενικός εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου ΟΤΕ, Ζαχαρίας Πιπερίδης.
Στους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης φέρεται να έχει συνεισφέρει το γεγονός ότι το ΟΤΕ TV έχει εξασφαλίσει, μεταξύ άλλων, τη μετάδοση των μεγαλύτερων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου της Ευρώπης για τη φετινή χρονιά, καθώς και πολλών ακόμη αθλητικών διοργανώσεων, ενώ έχει εμπλουτίσει σημαντικά και το περιεχόμενο σε επίπεδο κινηματογραφικών και θεματικών καναλιών.
Σημειωτέον πως ο ανταγωνιστής του ΟΤΕ TV, η πλατφόρμα Nova της Forthnet, είχε στο τέλος Ιουνίου 373.049 συνδρομητές, ενώ στο τέλος Μαρτίου ήταν 373.621.