Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Στο 28% από το 49% το μερίδιο του iPad στην Κίνα το β’τρίμηνο του 2013

Στο 28% από το 49% το μερίδιο του iPad στην Κίνα το β’τρίμηνο του 2013

Σημαντικά μειωμένο ήταν το ποσοστό των πωλήσεων iPad στην Κίνα το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου 2013. Σύμφωνα με την νεότερη ανακοίνωση της IDC, το μερίδιο του tablet της Apple περιορίστηκε στο 28% από 49% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012. Παρά το γεγονός, η Apple παραμένει ο μεγαλύτερος προμηθευτής tablet στην υπερμεγέθη αυτή αγορά, αν και η Samsung αύξησε το μερίδιό της κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες.

Σημαντικά μειωμένο ήταν το ποσοστό των πωλήσεων iPad στην Κίνα το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου 2013. Σύμφωνα με την νεότερη ανακοίνωση της IDC, το μερίδιο του tablet της Apple περιορίστηκε στο 28% από 49% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012. Παρά το γεγονός, η Apple παραμένει ο μεγαλύτερος προμηθευτής tablet στην υπερμεγέθη αυτή αγορά, αν και η Samsung αύξησε το μερίδιό της κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες.

Η Apple πούλησε 1,48 εκατομμύρια iPad το δεύτερο τρίμηνο του 2013, αριθμός αυξημένος κατά 28% σε σχέση με πέρσι. Η Samsung άλλαξε επίσης κλίμακα και τετραπλασίασε τις πωλήσεις τις στα 571.000 tablet (μερίδιο 11% από 6% πέρσι). Νωρίτερα φέτος, η Samsung που λογίζεται πλέον ως μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone, είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της να διπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις των tablet της, με σκοπό να μειωθεί η απόσταση που την χωρίζει από την Apple.
Εν τω μεταξύ, η κινέζικη Lenovo και οι ASUS, Acer από την Ταϊβάν αυξάνουν τα μερίδιά τους, καθώς όπως αναλύει η IDC, οι εταιρείες αυτές επωφελήθηκαν από την διάθεση πιο οικονομικών τάμπλετ και την εξοικείωση που έχουν αποκτήσει πλέον οι χρήστες με το λειτουργικό τους σύστημα, Android που χρησιμοποιείται ευρέως στα smartphone.

Εάν η Apple μειώσει την τιμή των προγενέστερων μοντέλων, όπως κάνει με το iPhone, τότε πολλοί θα επέλεγαν με ευχαρίστηση iPad, δηλώνει ο Τσανγκ, αναλυτής της IDC.

Η Κίνα θεωρείται αγορά-κλειδί για εταιρείες καταναλωτικών ηλεκτρονικών, καθώς οι πωλήσεις smartphone και tablet επιβραδύνεται στις αναπτυγμένες χώρες. Ο Τιμ Κουκ, CEO της Apple, δήλωσε στο επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας, Xinhua News Agency, τον Ιανουάριο ότι η Κίνα θα καταστεί η μεγαλύτερη αγορά για την Apple.

Πέντε στις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων είναι εταιρείες ηλεκτρονικών συσκευών και υπηρεσιών, σύμφωνα με την έκτη ετήσια έκθεση για τις παγκόσμιες δυνάμεις του κλάδου των καταναλωτικών προϊόντων από την Deloitte Touche Tohmatsu Limited. Συγκεκριμένα, Samsung, Apple, Panasonic, Sony και Nokia που κυριαρχούν στην λίστα έχουν κάθε λόγο να στραφούν στην Ασία: Aν εξαιρέσουμε την Ιαπωνία, η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού στο σύνολό της σημείωσε ανάπτυξη άνω του μέσου όρου (10%), και συγκεκριμένα η Κίνα με το Χονγκ Κονγκ πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη αύξηση φτάνοντας το 24%.

Associated Press,In.gr Τεχνολογία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο