Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Kymco K-XCT 300i: Μερικοί το προτιμούν γρήγορο

Kymco K-XCT 300i: Μερικοί το προτιμούν γρήγορο

Το ευκολοδήγητο, γεμάτο ζωντάνια μεσαίο scooter με το δυσκολομνημόνευτο όνομα που θα σας μείνει αξέχαστο.

Κείμενο: Τζέην Σαμπανίκου – Φωτογραφίες: Kymco, Tάκης Μανιάτης

Ο υποψήφιος αγοραστής ενός μεσαίου scooter είναι ένας άνθρωπος που θέλει να κάνει τη δουλειά του. Επενδύει στην ασφάλεια, στην άνεση, στην ευκολία, στην οικονομία, στους χώρους και στην προστασία του αριστερού παπουτσιού του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τιμωρηθεί από τους κατασκευαστές για τις «μικροαστικές» του επιλογές. Διόλου απίθανο ο ίδιος άνθρωπος μαζί με τα παραπάνω να επιθυμεί εξεζητημένο στιλ και επιδόσεις.

Σε αυτούς ακριβώς απευθύνεται το Κ-KCT 300i της Kymco, ο δυναμικός «αδελφός» του Downtown 300i με το οποίο μοιράζεται στοιχεία και μηχανικά μέρη αλλά όχι και νοοτροπία. Στο K-XCT 300i η σπορ συμπεριφορά, η ξεχωριστή αισθητική και η ευελιξία είναι αρετές ισοδύναμης βαρύτητας με την ησυχία, την τάξη και την ασφάλεια.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός και αγαπητός G5 του Downtown και του People των 298 κ.εκ. και των 28 ίππων με «πειραγμένους» εγκέφαλο και ψεκασμό έτσι ώστε να παρουσιάζει αυξημένη ροπή σε μεγαλύτερο εύρος στροφών σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση.

Το μειωμένο σε μήκος, ενισχυμένο άκαμπτο πλαίσιο και το μικρότερο μετατρόχιο ισοδυναμεί με αυξημένη ευελιξία. Το τιμόνι του Κ-XCT «κόβει» γενναία, οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεσες, τα φρένα είναι προοδευτικά και αποτελεσματικά και σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα το σύνολο δεν αρνείται να ακολουθήσει με ασφάλεια τις διαθέσεις του οδηγού.

To K-XCT επιταχύνει άμεσα δίχως υστερικές αντιδράσεις ενώ παραμένει σταθερό και προβλέψιμο και στην εθνική οδό με καλή προστασία από τον αέρα.

Ο σπορ χαρακτήρας του νέου μεσαίου scooter της Kymco είναι συνολικός. Παρά την πληθωρικότητά του το K-XCT δεν είναι στημένο για να απλώνεις την αρίδα σου. Οι μαζεμένες μάζες, οι σφιχτές αναρτήσεις, η θέση οδήγησης και η άνετη, όχι φαρδιά σέλα σε κρατούν σε στάση εγρήγορσης τουριστικού τύπου: είσαι alert, κινείσαι γρήγορα αλλά χαζεύεις, αν θες, και κανένα αξιοθέατο.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, στο K-XCT είναι πρόδηλη η ώσμωση μεταξύ της Kymco και της BMW (η Kymco προμηθεύει με κινητήρες την BMW).

Η όλη του αιχμηρή κοψιά είναι εξευρωπαϊσμένη, η ποιότητα κατασκευής δείχνει εξαιρετική ενώ το υπέροχο μπλε χρώμα του (διατίθεται επίσης σε άσπρο και μαύρο) φέρνει στο μυαλό τα premium σκούτερ της BMW. Το ίδιο κάνουν και τα καλοδουλεμένα μπροστινά φώτα.

Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Kymco μπορεί δικαίως να αυτοσυγχαίρεται για το νέο δημιούργημά της, δεν ισχύει το ίδιο όμως για τους ονοματοθέτες του.

Το μπερδεμένο αρκτικόλεξο K-XCT, όποια βαρύγδουπη ερμηνεία κι αν του δίνεται, συνιστά πνευματική δοκιμασία για το καμένο από την υπερπληροφόρηση μυαλό του μέσου ανθρώπου.

Συνεπώς, όταν θέλει να αναφερθεί σε αυτό καταφεύγει συνήθως στο «πώς το λένε» ωραίο, μεσαίο σπορ scooter της Kymco.

Αν εξαιρέσουμε αυτή τη αστοχία του τμήματος marketing των Ταϊβανών κι επειδή στις μέρες μας κάθε ευρώ μετράει, το Kymco Κ- ΧCT 300i δικαιώνει και με το παραπάνω την επένδυση των 4.495 ευρώ (τιμή μετρητοίς).

H Moto Trend, η ελληνική εισαγωγική εταιρεία, έχοντας ως στόχο την τόνωση των πωλήσεων δημιούργησε το πρόγραμμα Value Year με μειώσεις έως και 42% στο κόστος χρήσης όλων των οχημάτων και εκπτώσεις από 100-400 ευρώ για αγορές τοις μετρητοίς.

Ταυτόχρονα προβλέπονται δύο χρηματοδοτικά προγράμματα: ένα έντοκο 18άμηνο και ένα άτοκο 12μηνο μέσω πιστωτικής κάρτας.

Tο Kymco K-XCT 300i με μια ματιά


Κινητήρας (κ.εκ): Μονοκύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος, 298 κ.εκ. με ψεκασμό
Iσχύς (Ίπποι (PS)/σ.α.λ.): 27,8/7.750
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 29/6.500
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 155
Μετάδοση: Συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα, αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης
Αναρτήσεις (εμπρός/πίσω): Tηλεσκοπικό πηρούνι/Μονόμπρατσο ψαλίδι, δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα 5 θέσεων
Φρένα (εμπρός/πίσω, χιλιοστά): Πλευστό δισκόφρενο 260/Δισκόφρενο 240
Ελαστικά (εμπρός/πίσω): 120/70-14»/150/70-13»
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ – χιλιοστά): 2.120/785/1.280
Ύψος σέλας (χιλιοστά): 810
Βάρος (κιλά): 164 (κενό)
Ρεζερβουάρ Βενζίνης (λίτρα): 11
Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο): 4,3
Τιμή: 4.653,69 ευρώ (4.495 ευρώ μετρητοίς)

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο