Εκτός από την μεγάλη πίσω ευθεία, το DRS θα ενεργοποιείται και στη μικρή ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα για περισσότερες προσπεράσεις.
Δύο ζώνες ενεργοποίησης του DRS θα έχει το Grand Prix της Κίνας. Είναι η πρώτη φορά που ισχύει αυτό στη σύντομη ιστορία του συγκεκριμένου αγώνα και η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια της ίδιας τακτικής που υιοθετήθηκε και στην πίστα της Sepang στη Μαλαισία.
Τα σημεία ανίχνευσης που όρισε η FIA για την πίστα της Κίνας είναι, αυτό που προϋπήρχε στην είσοδο της στροφής 12 πριν την πίσω ευθεία και το νέο σημείο στην είσοδο της στροφής 16 η οποία οδηγεί στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
Το σύστημα DRS αφορά στην κινητή πτέρυγα της πίσω αεροτομής η οποία ενεργοποιείται αν η διαφορά από το προπορευόμενο μονοθέσιο είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου. Με το DRS ενεργοποιημένο, το μονοθέσιο αποκτά αεροδυναμικό πλεονέκτημα σε σχέση με αυτό που προπορεύεται, βοηθώντας έτσι την προσπέραση.