H αμερικανίδα χορεύτρια, χορογράφος, αλλά και σκηνοθέτις Λουσίντα Τσάιλντς έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, καλεσμένη της Καμεράτα, Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής για να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα με έργα δικής της επιλογής, το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου. Πριν τη συναυλία, στις 7:00 το απόγευμα (αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος), το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη […]
H αμερικανίδα χορεύτρια, χορογράφος, αλλά και σκηνοθέτις Λουσίντα Τσάιλντς έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, καλεσμένη της Καμεράτα, Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής για να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα με έργα δικής της επιλογής, το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου.
Πριν τη συναυλία, στις 7:00 το απόγευμα (αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος), το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη Lucinda Childs να παρουσιάζει αποσπάσματα από σημαντικές στιγμές της καριέρας της και να συνομιλεί για το έργο της αλλά και τις μουσικές της επιλογές με τον Γιώργο Πέτρου, καλλιτεχνικό διευθυντή της Καμεράτα και τον σκηνοθέτη/ σκηνογράφο Πάρι Μέξη. Η είσοδος στη συζήτηση είναι ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας.
H Διάσημη για το προσωπικό, σχεδόν μινιμαλιστικό της ύφος, κορυφαία αμερικανίδα χορεύτρια, χορογράφος, αλλά και σκηνοθέτις Λουσίντα Τσάιλντς, δημιουργός με τους Philip Glass και Bob Wilson της θρυλικής παράστασης της όπερας Einstein on the beach (O Αϊνστάιν στην παραλία) έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, καλεσμένη της Καμεράτα, Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής για να παρουσιάσει ένα πρόγραμμα με έργα δικής της επιλογής, το Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου στις 8.30 το βράδυ στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος.
Η κορυφαία αμερικανίδα καλλιτέχνις που θα σκηνοθετήσει τη σκηνική μεταφορά της πολυβραβευμένης ηχογράφησης της όπερας Alessandro του Χαίντελ με την Καμεράτα και τον Γιώργο Πέτρου, το Μάιο του 2013 (17 & 19/5) στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, επέλεξε ειδικά για αυτή τη συναυλία – αφιέρωμα μια σειρά από συνθέσεις των Johann Sebastian Bach, Philip Glass, Richard Wagner και John Adams που την έχουν σημαδέψει από νεαρή ηλικία. Τη συναυλία διευθύνει ο αρχιμουσικός Νίκος Αθηναίος. Σολίστ της βραδιάς είναι ο Γιώργος Παναγιωτίδης, βιολί.
Η εκδήλωση, ανήκει στη σειρά “Εν λευκώ” του κύκλου “Μετατροπίες”, στο πλαίσιο της οποίας η Καμεράτα αναθέτει … εν λευκώ σε σημαντικούς δημιουργούς τη διαμόρφωση του προγράμματος μιας συναυλίας με έργα δικής τους επιλογής.
Χορηγός του κύκλου «Μετατροπίες» είναι το ΔΗΜΕΡΓΟΝ Ίδρυμα Πολιτισμού και Ανάπτυξης Δασκαλόπουλου.
Μέγας χορηγός της Καμεράτα, Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής για την περίοδο 2011-2013 είναι το Ίδρυμα Ωνάση.
Τα έργα του προγράμματος που επέλεξε η Λουσίντα Τσάιλντς για την ‘εν λευκώ’ συναυλία της Καμεράτα, εκτείνονται χρονικά από την εποχή του μπαρόκ και φτάνουν μέχρι τη σύγχρονη μουσική δημιουργία. Για το ξεκίνημα της συναυλίας η σπουδαία καλλιτέχνις επέλεξε την υπέροχα μελωδική “Άρια” (Air) από τη δημοφιλέστατη Σουίτα αρ. 3 σε ρε μείζονα, BWV 1068 του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ (1685 – 1750), ένα από τα πιο όμορφα και πιο αγαπημένα κομμάτια της περιόδου. Δημιουργία του 1731 διακρίνεται από έντονο λυρισμό και μελωδικότητα, ενώ έκδηλες είναι οι γαλλικές και ιταλικές επιρροές. «Η μεγάλη κυρία του αμερικανικού μινιμαλιστικού χορού», όπως αποκαλούν τη Λουσίντα Τσάιλντς ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της ως χορεύτρια και χορογράφος το 1963 με την ομάδα Judson Dance Theater της Νέας Υόρκης. Το 1973 ιδρύει τη δική της ομάδα και το 1976 συνεργάζεται ως πρώτη χορεύτρια και χορογράφος με τους Ρόμπερτ Ουίλσον και Φίλιπ Γκλας στην όπερα Ο Αϊνστάιν στην παραλία, παραγωγή για την οποία της απονεμήθηκε το βραβείο Village Voice Obie. Έκτοτε έχει παρουσιάσει πολλές μεγάλες παραστάσεις με την ομάδα της σε ολόκληρο τον κόσμο, συνεργαζόμενη πάντα με τους μεγάλους δημιουργούς, όπως το συνθέτη Τζον Άνταμς, το σκηνογράφο Φρανκ Γκέρυ τους σκηνοθέτες Λυκ Μποντύ, Πέτερ Στάιν και πολλούς άλλους.
Το 1979 αποσπά υποτροφία Γκούγκενχαϊμ για τη χορογραφία της Dance σε μουσική Φίλιπ Γκλας και βίντεο-σκηνογραφία Σολ Λεγουίτ. Το 2009 το έργο παρουσιάζεται στο Θερινό Φεστιβάλ του Κολεγίου Μπαρντ και στο Θέατρο Τζόυς της Νέας Υόρκης, ενώ το 2010-11 περιόδευσε στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.
Έχει χορογραφήσει σε πολλές οπερατικές παραγωγές για το Μπαλέτο της Όπερας του Παρισιού, του Σιάτλ Pacific Northwest Ballet, της Όπερας του Βερολίνου, της Όπερας της Λιόν, της Όπερας της Γενεύης, της Όπερας του Ρήνου, το Μπαλέτο του Μουσικού Φλωρεντινού Μαΐου, καθώς και ένα σόλο για το Μπαρίσνικοφ, το Opus One σε μουσικής Ραβέλ.
Τα τελευταία χρόνια η Λουσίντα Τσάιλντς ασχολείται συστηματικά με τη σκηνοθεσία όπερας, εξερευνώντας τις σχέσεις μεταξύ τραγουδιού και κίνησης. Η πρώτη της δουλειά σε αυτόν τον τομέα ξεκινά το 1995 με τη Ζαΐδα του Μότσαρτ στο Θέατρο Λα Μονναί των Βρυξελλών, για να ακολουθήσουν το 2002 η όπερα του Γκλουκ Ορφέας και Ευρυδίκη για την Όπερα της Σκωτίας και η ίδια όπερα σε νέα παραγωγή το 2003 για την Όπερα του Λος Άντζελες. Η πιο πρόσφατη σκηνοθετική της δουλειά, ήταν ο Φαρνάκης του Βιβάλντι την οποία σκηνοθέτησε και χορογράφησε τον περασμένο Απρίλιο στην Όπερα του Ρήνου, ενώ έχει αναλάβει και θέση βασικού χορογράφου στο Μπαλέτο του Ρήνου.
Οι τιμές των εισιτηρίων είναι: 19,00€ και 30,00€ (Διακεκριμένη Ζώνη) Ειδικές τιμές: 7,00 € (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, Α.Μ.Ε.Α.), και 12,00 € (65+, πολύτεκνοι).
Πληροφορίες για το κοινό στο τηλέφωνο: 210 72.82.333 και στην ιστοσελίδα του ΜΜΑ: www.megaron.gr
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.