Η μεγαλύτερη και πρακτικότερη εκδοχή της Σειράς 3 sedan εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό με μηδενικό καμουφλάζ κατά τη διάρκεια γυρίσματος διαφημιστικού spot, προδίδοντας τις σχεδιαστικές της λεπτομέρειες της σιλουέτας της.
Αν και η πρεμιέρα της Σειράς 3 GT έχει δρομολογηθεί για την έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2013, μια διαφημιστική φωτογράφιση, την εκθέτει, για πρώτη φορά χωρίς καμουφλάζ, στο φως της δημοσιότητας.
Μια προσεκτική παρατήρηση στα διακριτικά που βρίσκονται στα φτερά της Σειράς 3 GT και σε κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως οι αγωγοί απαγωγής αέρα λίγο πιο πίσω από τους θόλους μαρτυρούν ότι πρόκειται για την εξοπλιστική έκδοση M-Sport.
Ανεξαρτήτως έκδοσης η Σειρά 3 GT σχεδιάστηκε για να αποτελέσει μια πρακτικότερη εκδοχή του δημοφιλούς βαυαρικού sedan όπως ακριβώς συμβαίνει με τη Σειρά 5 και την GT έκδοσή της, η νέα έκδοση αμαξώματος της 3άρας έχει ως αφετηρία μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας των μέχρι σήμερα γνωστών τετράθυρων, εκδοχών του μοντέλου.
Αν και οι ακριβείς της διαστάσεις δεν είναι ακόμα γνωστές η Σειρά 3 GT υπόσχεται να προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος ενώ αυξημένη θα είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.
Έτσι, αν και πανομοιότυπη με τη sedan έκδοση της Σειράς 3 στον μπροστινό τμήμα, η GT υιοθετεί μια διαφορετική σχεδίαση, πίσω, με την ενιαία πρακτικότερη θύρα πορτ μπαγκάζ να κυριαρχεί.
Σε επίπεδο κινητήρων, η γκάμα δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της Σειράς 3 περιλαμβάνοντας διπλά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητα 1,6, 2,0 και 3,0 λίτρων και δίλιτρο diesel μοτέρ.