Η μικρότερη, σε ισχύ, βενζινοκίνητη έκδοση έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της BMW Σειράς 1. Η 114i εφοδιάζεται με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,6 λίτρων, αποδίδοντας 102 ίππους και 180 Nm ροπής.
Τον τίτλο της πιο προσιτής BMW στην ελληνική αγορά υπερασπίζεται η Σειρά 1 στη νέα, βενζινοκίνητη έκδοση 114i. H τελευταία εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 102 ίππους και 180 Nm ροπής.
Τις προδιαγραφές της BMW 114i συμπληρώνει το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, καθώς και η ιδιαίτερα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Μόλις 5,5 λίτρα βενζίνης αρκούν ώστε η μικρομεσαία πρόταση της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας να καλύψει την απόσταση των 100 χιλιομέτρων, την ίδια στιγμή που οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν ξεπερνούν τα 129 γρ./χλμ.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, η 114i δεν διαφοροποιείται από το παράδειγμα της ισχυρότερης 116i. Συγκεκριμένα, στον βασική έκδοση του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται οι έξι αερόσακοι, το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ο κλιματισμός, το σύστημα start/stop, η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, ο διακόπτης ελέγχου οδηγικής εμπειρίας με λειτουργία ECO PRO, το ηχοσύστημα και οι τροχοί 16 ιντσών με ελαστικά Run Flat.
Στη χώρα μας η τιμή της τρίθυρης BMW 114i ξεκινά από τα 19.867 ευρώ (συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης), ενώ για την πεντάθυρη έκδοση η επιβάρυνση δεν ξεπερνά τα 744 ευρώ, διαμορφώνοντας την τιμή εκκίνησης στα 20.611 ευρώ.