Πληθαίνουν οι λεπτομέρειες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την ισχυρότερη έκδοση του Ford Focus.
O λόγος φυσικά για την RS έκδοση η οποία, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία πρόκειται να υιοθετήσει ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τεχνολογίας EcoBoost με χωρητικότητα 2,3 λίτρων και ισχύ που θα βρίσκεται κοντά στην «περιοχή» των 330 ίππων.
Με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα του Ford Focus ST, o επικεφαλής μηχανικός των εκδόσεων επιδόσεων της «μπλε οβάλ» φίρμας, Maththias Ton, δήλωσε ότι ο κινητήρα της ST έκδοσης, ο έκδοσης, ο EcoBoost των 2,0 λίτρων, βρίσκεται πολύ κοντά στο όριο απόδοσης του όπως αυτή εμφανίζεται στην συγκεκριμένη έκδοση, αν δεν γίνουν σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα υπερτροφοδότησης, αλλά και όσον αφορά τη χωρητικότητα.
Υπό αυτό το σκεπτικό, ο M.Thon επιβεβαίωσε ότι αν τελικά η έκδοση RS πάρει το πράσινο φως, πιθανότερος υποψήφιος είναι ο 2,3 λίτρων EcoBoost που βρίσκεται υπό εξέλιξη για μοντέλα που διατίθενται στην αγορά των ΗΠΑ, σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή.
Αν και αρχικός προορισμός του συγκεκριμένου συνόλου είναι να εφοδιάσει τις βασικές εκδόσεις των Mustang στις ΗΠΑ, ο 1,3 λίτρων EcoBoost μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να ταιριάξει στις ανάγκες του Focus RS.
Αν αυτό τελικώς γίνει πραγματικότητα τότε αυτό θα σημαίνει επίσης ότι το Focus RS θα υπερέχει κατά τουλάχιστον 25 ίππους από την προηγούμενη αντίστοιχη εκδοχή του η οποία εφοδιαζόταν με πεντακύλινδρο turbo κινητήρα 2,5 λίτρων με απόδοση 305 ίππων.
Παράλληλα, σε σχέση με την πρόσφατη ST έκδοση του μοντέλου η RS έκδοση αναμένεται να υιοθετήσει αιχμηρότερο bodykit με ανασχεδιασμένο και πιο χαμηλό προφυλακτήρα ενώ από μια τέτοια έκδοση δεν μπορεί να λείπει μια ευμέγεθης αεροτομή. Όσον αφορά το εσωτερικό την εικόνα του RS αναμένεται να συμπληρώσουν καθίσματα Recaro και περισσότερες λεπτομέρειες που να παραπέμπουν στο σαφώς πιο αγωνιστικό χαρακτήρα της έκδοσης.
Το τεχνολογικό του προφίλ θα συμπληρώσει ως standard, ένα εξελιγμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο θα φροντίσει να υπογραμμίσει τις προδιαγραφές ενός αυτοκίνήτου που ισορροπεί μεταξύ δρόμου και πίστας.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός ενισχυμένου συστήματος πέδησης καθώς και μια πιο σφιχτή ανάρτηση.