Παρά τη σιγουριά του επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, για την νομιμότητα της αεροδυναμικής βελτίωσης, η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού έκρινε παράνομη την «εγκοπή» μπροστά από τους πίσω τροχούς στο πάτωμα της «RB8».
Παρότι οι αγωνοδίκες του Grand Prix του Monaco έκριναν έγκυρη τη νίκη του Mark Webber, στο Μονακό υπήρξε έντονο παρασκήνιο στο περιθώριο του αγώνα στο πριγκιπάτο.
Οι αντίπαλες ομάδες δεν κατέθεσαν ένσταση, αλλά ζήτησαν διευκρινίσεις από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Περισσότερο για να δοκιμάσουν και εκείνες τη λύση αυτή.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του περιοδικού «Autosport» Adam Cooper, όλες οι ομάδες έλαβαν από τη FIA επιστολή που αναφέρει:
«Μετά από σειρά συζητήσεων στο Μονακό, έπρεπε να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας σχετικά με την παρουσία εγκοπής / τρύπας εμπρός από τους πίσω τροχούς του μονοθέσιου.
«Αρχικά υπήρξε η θέση πως δεν είναι σαφής η απαγόρευση κενών από υλικό σημείων στο πάτωμα των αυτοκινήτων. Η F.I.A. διαφωνεί με αυτό και ξεκαθαρίζει πως δεν μπορούν να υπάρξουν τρύπες στο πάτωμα του μονοθέσιου».
Ως αποτέλεσμα, η Red Bull Racing καλείται ενόψει Καναδά να τροποποιήσει το πάτωμα της RB8 να μείνει ικανοποιημένη με τη νίκη στο Μονακό και όπως όλες οι ομάδες να ψάξει πίσω από τους κανονισμούς για μία… άλλη λύση.