Grand Prix Ισπανίας 2012 (Ελεύθερα δοκιμαστικά): J. Button o ταχύτερος
Ο Jenson Button έφερε την McLaren – Mercedes στην πρώτη θέση του δεύτερου session των δοκιμαστικών.
Η επιλογή της μαλακής γόμας των ελαστικών της Pirelli σε συνδυασμό με τις νέες ρυθμίσεις στα αεροδυναμικά βοηθήματα έφεραν τον Jenson Button (ΜcLaren – Mercedes) στην πρώτη θέση της 2ης περιόδου των δοκιμαστικών του Ισπανικού Grand Prix.
Ο οδηγός της McLaren – Mercedes ξεπέρασε τα προβλήματα υποστροφής, τα οποία τον ταλαιπωρούσαν το πρωί και «έγραψε» χρόνο 1:23,399”. Πίσω του μόλις 0,164” ήταν o Sebastian Vettel (Red Bull Renault) ενώ τον τρίτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Nico Rosberg (Mercedes AMG GP) με διαφορά + 0,372”.
To top five έκλεισαν οι Lewis Hamilton McLaren – Mercedes (4ος) και Kimi Raikkonen (Lotus – Renault) σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο.
Δυστυχώς για τον πρώτο των πρωινών δοκιμαστικών, Fernando Alonso, τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά αφού ο Ισπανός έφερε τη Ferrari στη 14η θέση.
Χαρακτηριστικό των 2ων δοκιμαστικών ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες και οι δυνατοί άνεμοι. Ο ασφαλτοτάπητας είχε θερμοκρασία 43ων βαθμών Κελσίου. Η τιμή αυτή βοήθησε όσους έβαλαν αργά τη μαλακή γόμα των ελαστικών.
Ένας από αυτούς ήταν ο Sergio Perez με την Sauber – Ferrari (1:25,532”). Η πρωτιά για τον οδηγό από το Μεξικό κράτησε λίγο αφού 5 λεπτά αργότερα ήταν ο S. Vettel ο οποίος πέτυχε το 1:25,000” με σκληρά ελαστικά.
Ο M. Schumacher (Mercedes AMG GP) ήταν ο πρώτος που κινήθηκε στο 1:24” και κράτησε το 1:24,859” ως τη στιγμή που ο S. Vettel (Red Bull – Renault) «φόρεσε» και αυτός τη μαλακή γόμα και «έγραψε» 1:23,563”.
Το ξεκίνημα της τελευταίας μισής ώρας θύμιζε αγώνα με τους οδηγούν να έχουν τοποθετήσει τη μαλακή γόμα της Pirelli και να «κυνηγούν» τον πρώτο χρόνο. Τότε ο J. Button πέτυχε την καλύτερη επίδοση 1:23,399”.
Λίγα λεπτά αργότερα ο M. Webber είχε μία έξοδο (στη στροφή 4) ευτυχώς χωρίς ζημιές. Τον ακολούθησε ο στην ίδια στροφή και ο S. Perez. Μετά από αυτές τις εξόδους οι ομάδες ξεκίνησαν δοκιμές αντοχής με περιορισμό στην ταχύτητα και γεμάτα ρεζερβουάρ. Έτσι τελείωσε η περίοδος των δοκιμών χωρίς αλλαγές στην κατάταξη.
Άτυχοι ήταν οι Narain Karthikeyan,και Dani Clos οι οποίοι μοιράστηκαν το μονοθέσιο της HRT αλλά όχι για πολύ. Τη στιγμή που οδηγούσε ο Ινδός, το αυτοκίνητο παρουσίασε προβλήματα στα ηλεκτρικά, που καθήλωσε το αυτοκίνητο στο pit box.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος. Jenson Button (McLaren – Mercedes)1:23,399” (38 γύρους)
2ος Sebastian Vettel (Red Bull – Renault) + 0,164” (38)
3ος. Nico Rosberg (Mercedes AMG GP) + 0,372” (41)
4ος. Lewis Hamilton (McLaren – Mercedes) + 0,510” (32)
5ος. Kimi Raikkonen (Lotus – Renault) + 0,519” (32)
6ος. Romain Grosjean (Lotus – Renault) + 0,565” (37)
7ος. Mark Webber (Red Bull – Renault) + 0,666” (34)
8ος. Michael Schumacher (Mercedes AMG GP) + 0,681” (36)
9ος. Kamui Kobayashi (Sauber – Ferrari) + 0,815” (41)
10ος. Nico Hulkenberg (Force India – Mercedes) + 0,966” (22)
auto.in.gr
- Προπονήσεις: Γιατί είναι πιο δύσκολες τον χειμώνα;
- Τα SOS της τελευταίας στιγμής για το επίδομα θέρμανσης: Εκπνέει η προθεσμία – Τα ποσά που θα δοθούν
- Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα – Πού θα είναι κλειστά τα σχολεία
- Στην 5η θέση η Ελλάδα ως προορισμός ευεξίας διεθνώς
- Συνταγή: Κοτόπουλο με γιαούρτι & μπαχαρικά
- Global Peace Index: Πόσο ασφαλής και ειρηνική είναι η Ελλάδα – Υποχώρησε στην παγκόσμια κατάταξη
- Ο μύθος ότι η Δημοκρατία και η πολιτική υποφέρουν από κόπωση – Το παράδειγμα της Γαλλίας
- Κακοκαιρία Byron: Πώς θα εξελιχθεί τις επόμενες ώρες – Κόκκινος συναγερμός για πολλές περιοχές
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)




























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442