Πριν καλά, καλά χαλαρώσει από την ένταση των ελεύθερων δοκιμαστικών στο "Gran Premio bwin de Espana" στην πίστα της Jerez, ο Dani Pedrosa μιλά στο in.gr.
Νέα χρονιά, νέες μοτοσικλέτες, ένας στόχος για όλους τους αναβάτες: η κατάκτηση της απόλυτης διάκρισης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.
Πέρσι τερμάτισε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και φέτος στον πρώτο αγώνα έφτασε πολύ κοντά στη νίκη πίσω από τον Jorge Lorenzo (Yamaha Racing). Τώρα στην πίστα της πατρίδας του, ο Dani Pedrosa πρέπει να φέρει την Repsol Honda στην πρώτη θέση παλεύοντας με τον ανταγωνισμό, τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011 και συναθλητή του Casey Stoner αλλά και με τις καιρικές συνθήκες:
«Είναι πολύ δύσκολο να οδηγείς σε βρεγμένο τερέν, φυσικά και προτιμώ το στεγνό οδόστρωμα» απάντησε όταν τον ρωτήσαμε ποιες συνθήκες προτιμά και πρόσθεσε:
«H βροχή πολλαπλασιάζει τους κινδύνους και δεν σου επιτρέπει να χαλαρώσεις. Πρέπει να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα γιατί ένα λάθος δεν κοστίζει μόνο θέσεις και βαθμούς αλλά ίσως κοστίσει ολόκληρη τη σεζόν».
Όμως πόσο δύσκολη είναι η οδήγηση των νέων μοτοσικλετών 1.000 κ.εκ. σε σχέση με τις παλαιότερες ;
«Όλες οι μοτοσικλέτες είναι δύσκολο να οδηγηθούν στη βροχή. Τώρα σε στεγνό οδόστρωμα τα χιλιάρια είναι πιο γρήγορα και έχουν μεγαλύτερη ροπή, έτσι δεν ταλαιπωρούν τον αναβάτη με την επιλογή της κατάλληλης ταχύτητας ή το σημείο επιβράδυνσης κατά τη διάρκεια της στροφής. Είναι επίσης συνολικά ταχύτερα και αυτό μας βοηθά πολύ».
Όταν αναφέρουμε την πίστα της Jerez, στην οποία το in.gr ταξίδεψε μετά από πρόσκληση της bwin, χορηγού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, το βλέμμα του γίνεται έντονο και επίμονο.
«Είναι μία καταπληκτική πίστα η οποία ταιριάζει στην οδήγησή μου, θέλω να πάρω μια νίκη εδώ και να πανηγυρίσω μία πρώτη θέση».
Το 2012 θα είναι η χρονιά του Dani Pedrosa ή θα μείνει πίσω από τον C. Stoner ;
Χαμογελά και απαντά διπλωματικά: «Χρειάζεται να δουλεύεις σκληρά κάθε εβδομάδα αν θέλεις να πετύχεις. Θέλει πολύ δουλειά για να ξεχωρίσεις. Δουλειά με τους μηχανικούς και φυσικά με τον εαυτό σου τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Ο Casey Stoner είναι μία πρόκληση. Πρόκληση ευχάριστη γιατί με κάνει καλύτερο αναβάτη. Δεν έχει νόημα αν οδηγείς μαζί με έναν αναβάτη που τον κερδίζεις. Δεν σε κάνει καλύτερο. Από τον Casey μαθαίνω πολλά πράγματα σε κάθε αγώνα».
Τι γίνεται όμως με τους υπόλοιπους αναβάτες και τις μοτοσικλέτες CRT ;
«Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος φέτος και όλοι οι αναβάτες είμαστε πολύ κοντά όσον αφορά την απόδοσή μας. Για τις μοτοσικλέτες CRT είναι νωρίς να μιλήσω, αφού είναι ακόμη ένα νέο project που έχει πολύ εξέλιξη μπροστά του. Θα δούμε πως θα είναι η κατάσταση μετά από 16 αγώνες στο τέλος της σεζόν».
Πως όμως κινείται ένας αναβάτης των MotoGP στο δρόμο;
«Όπως οι υπόλοιποι οδηγοί με πολύ προσοχή. Στο δρόμο η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική από την πίστα. Κάθε λάθος είναι εναντίον του αναβάτη και επιπλέον στο δρόμο δεν είναι ο καθένας μόνος του όπως στην πίστα, υπάρχουν διαφορετικές παράμετροι κάθε φορά που κυκλοφορούμε έξω».
Όμως ο οδηγός της Repsol Honda μας αιφνιδίασε αφού είχε και εκείνος μία ερώτηση για εμάς:
«Πως είναι η Ελλάδα; Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και θα ήθελα να έρθω πολύ για διακοπές».
Τον περιμένουμε και θα θέλαμε να έρθει στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου, έχοντας έναν παγκόσμιο τίτλο στις αποσκευές του…