Φαίνεται πως ο Valentino Rossi εκτός από το λανσάρισμα του νέου του κράνους δεν δούλεψε όσο θα ήθελε στην Sepang.
Ο «Doctor» βγήκε νωρίς στην πίστα την πρώτη ημέρα ώστε να περάσει περισσότερες ώρες πάνω στην GP12, ωστόσο οι κακές συνθήκες πρόσφυσης (από έναν αγώνα αυτοκινήτου την προηγούμενη ημέρα) τον ανάγκασαν να καταστρέψει χωρίς αποτέλεσμα ένα σετ ελαστικών. Μετά ήταν οι βροχοπτώσεις, ενώ την τρίτη ημέρα δεν βρήκε τη σωστή θέση οδήγησης (αν και δοκίμασε 7 διαφορετικές).
Ο V.Rossi αποκάλυψε μέσω του Twitter ότι δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο traction control της Ducati στο στεγνό και η μόνη (θετική) εμπειρία που είχε με αυτό, ήταν οι γύροι που έκανε στο βρεγμένο οδόστρωμα.
«Ξεκινήσαμε πολύ νωρίς τη δουλειά. Θα ήταν καλύτερα να είχαμε ξεκινήσει λίγες ώρες μετά όπως οι υπόλοιποι αφήνοντάς τους να καθαρίσουν εκείνοι την άσφαλτο. Μόλις άρχισαν να βελτιώνονται οι συνθήκες, το ελαστικό είχε ήδη κάνει 15 γύρους», είπε ο V.Rossi και πρόσθεσε:
«Αποφασίσαμε να κρατήσουμε το δεύτερο ελαστικό μας για το απόγευμα, όμως άρχισε να βρέχει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην κάνουμε όση δουλειά θέλαμε. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω στο νέο πακέτο ηλεκτρονικών ώστε να δώσουμε την ευκαιρία στους μηχανικούς να το βελτιώσουν».
Όμως ο Valentino Rossi θα πρέπει να περιμένει μέχρι το Estoril προκειμένου να πάρει το δεύτερο πακέτο εξαρτημάτων αναβάθμισης της GP12. Ο Ιταλός, θα έχει στον αγώνα του Qatar κάποια εξαρτήματα που θα βελτιώσουν τη μοτοσικλέτα, ωστόσο το επόμενο βήμα αναμένεται να γίνει είτε στην Πορτογαλία ή στη Γαλλία (Le Mans).
Ο V.Rossi μίλησε στον Matthew Birt του MCN για τη εξέλιξη της GP12. «Μίλησα με τον Filippo (Preziosi) και δυστυχώς χρειαζόμαστε χρόνο. Κάποια εξαρτήματα θα είναι έτοιμα μετά από τους 3 ή 4 πρώτους αγώνες. Επίσης έχουμε μερικά θέματα με την κατανομή βάρους και τις δονήσεις από το πίσω μέρος», είπε και πρόσθεσε:
«Έχουμε ένα ξεκάθαρο πρόγραμμα να κάνουμε πριν το Κατάρ. Για εμάς, το να χάνουμε χρόνο είναι πιο σημαντικό σε σχέση με τις Honda και Yamaha, διότι έχουμε περισσότερη δουλειά».