Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δύο υβριδικές εκδόσεις του Ford C-MAX στο Detroit

Δύο υβριδικές εκδόσεις του Ford C-MAX στο Detroit

Η Ford αποκαλύπτει τα πρώτα στοιχεία για τις δύο υβριδικές εκδόσεις -παραγωγής- του C-MAX, ξεκινώντας την υλοποίηση της υπόσχεσής της να λανσάρει πέντε "ηλεκτροκίνητες" προτάσεις εντός του 2012.

Τις εκδόσεις παραγωγής δύο φιλικών προς το περιβάλλον εκδοχών του C-MAX ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει η Ford στην επερχόμενη αμερικανική διεθνή έκθεση αυτοκινήτου που ξεκινά στις 9 Ιανουαρίου στο Detroit.

Πρόκειται για τα C-MAX Hybrid και Energi plug-in hybrid τα οποία -κατά δήλωση του κατασκευαστή- υπόσχονται υψηλότερη ταχύτητα στην ηλεκτρική λειτουργία από κάθε άλλο υβριδικό μοντέλο της αγοράς.

Όσον αφορά την αυτονομία και την κατανάλωση καυσίμου, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η «μπλε οβάλ» φίρμα, το C-MAX Hybrid επιτυγχάνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το Toyota Prius v τόσο κατά την μετακίνηση εντός των ορίων της πόλης όσο και εκτός.

Αντιστοίχως, η plug-in εκδοχή του C-MAX, Energi, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Ford, υπερέχει σε όρους οικονομίας καυσίμου στην ηλεκτρική της λειτουργία σε σχέση με την αντίστοιχη εκδοχή του Prius, ενώ υπόσχεται συνολική αυτονομία 800 χλμ.

Πίσω από τις οικολογικές επιδόσεις των δύο υβριδικών μοντέλων της Ford, βρίσκεται ένα μηχανικό σύνολο που συνδυάζει τη λειτουργία ενός τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και ενός ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η νέα αρχιτεκτονική του υβριδικού συστήματος επιτρέπει στους δύο κινητήρες -ηλεκτρικό και εσωτερικής καύσης- να λειτουργούν είτε σε συνδυασμό είτε ανεξάρτητα, μεγιστοποιώντας, αναλόγως τις ανάγκες, την αποδοτικότητα του συνόλου.

Παράλληλα, ο συμβατικός κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει κατά περίπτωση είτε ως γεννήτρια, αναλαμβάνοντας τη φόρτιση των μπαταριών είτε μεταδίδοντας την ισχύ του απευθείας στους τροχούς.

Ο ηλεκτροκινητήρας από την πλευρά του. μπορεί να παράσχει την απαιτούμενη ισχύ ώστε να κινήσει το αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες, είτε να συνεργαστεί με το συμβατικό κινητήρα σε υψηλότερες ταχύτητες, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Όσον αφορά τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στην περίπτωση του υβριδικού C-MAX φορτίζονται από τη λειτουργία του συμβατικού κινητήρα αλλά και μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση, ενώ σε αυτήν τoυ plug-in hybrid Energi, η αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών μπορεί να επιτευχθεί –και- μέσω δικτύου τάσης 120 ή 240 Volt

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο