«Θέμα προτεραιοτήτων» για τις McLaren και RBR
Παρότι φαίνεται να πληρώνουν για αυτή την επιλογή τους, οι δύο ομάδες επιμένουν να μη δίνουν το χρίσμα σε έναν εκ των οδηγών τους για τη διεκδίκηση του τίτλου στα δύο τελευταία φετινά Grands Prix.
Οι McLaren και Red Bull Racing διστάζουν ακόμα και τώρα, ενώ απομένουν δύο αγώνες για να κριθεί ο φετινός πρωταθλητής της Formula 1, να δώσουν την προτεραιότητα στους Lewis Hamilton και Mark Webber αντίστοιχα – παρότι ο Jenson Button έχει μείνει 42 και ο Sebastian Vettel 25 βαθμούς μακριά από την κορυφή.
Αν, για παράδειγμα, στη Βραζιλία και το Αμπου Ντάμπι, στα δύο τελευταία φετινά Grands Prix, η RBR επιστρέψει στον S. Vettel να κερδίσει εμπρός από τον M. Webber και ο Fernando Alonso τερματίσει τρίτος και τις δύο φορές, τότε ο Ισπανός θα εξασφαλίσει το πρωτάθλημα εις βάρος των οδηγών της RBR.
Για τη McLaren τα πράγματα είναι ακόμα πιο ξεκάθαρα, καθώς για να στεφτεί πρωταθλητής ο J. Button θα πρέπει να κερδίσει και τους δύο αγώνες και ο Fernando Alonso να εγκαταλείψει και στους δύο, και οι άλλοι τρεις από μία φορά.
Η Ferrari ακολούθησε την πολιτική στήριξης του F. Alonso από νωρίς το καλοκαίρι, όταν ο Felipe Massa χάρισε τη νίκη του GP Γερμανίας και την προτεραιότητα για τον τίτλο στον Ισπανό. Καλώς ή κακώς, αυτή η τακτική αποδείχθηκε αποδοτική, καθώς τώρα ο F. Alonso είναι το φαβορί της κατάκτησης του τίτλου.
Το δίλημμα της RBR
Αφού αρχικά ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να ζητήσει από τον S. Vettel να παίξει ρόλο υποστήριξης του M. Webber, στη συνέχεια ο Christian Horner, αγωνιστικός διευθυντής της RBR, είπε ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς θα εξετάσει πολύ προσεκτικά τη στρατηγική της εφεξής. «Δεν είχα χρόνο να εξετάσω τα μαθηματικά και τα σενάρια, αλλά αυτό είναι κάτι που θα σκεφτούμε πολύ προσεκτικά από τώρα μέχρι τη Βραζιλία», τόνισε.
«Όπως είδατε στην Κορέα, η πρωτοπορία του πρωταθλήματος άλλαξε χέρια μεταξύ τριών οδηγών σε τρία διαφορετικά σημεία του αγώνα και κάναμε δώρο 25 βαθμούς στον Fernando Alonso, που είναι προφανώς εκνευριστικό. Αυτό το πρωτάθλημα θα κριθεί στον τελευταίο γύρο του Αμπου Ντάμπι, εκτιμώ.
Ο Mark είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα και ο Sebastian έπεσε στην τέταρτη θέση, αλλά απέχει μόνο μία νίκη από τον Alonso στην κορυφή. Και πόσες φορές έχουμε δει αυτό το πρωτάθλημα να αλλάζει κατεύθυνση; Συνεπώς είναι αδύνατο να προβλέψουμε τι θα συμβεί στη Βραζιλία και το Αμπου Ντάμπι».
Την ίδια στιγμή, ο S. Vettel δεν εγκαταλείπει τις ελπίδες του για τον τίτλο: «Υπάρχει ακόμα ελπίδα να τον κερδίσω τον τίτλο», είπε. «Τίποτα δεν θα αλλάξει την προσέγγισή μου στους δύο τελευταίους αγώνες. Με το σπάσιμο του κινητήρα μου [στην Κορέα] όλα έγιναν πιο ενδιαφέροντα και δύσκολα, αλλά είναι ακόμα πιθανό. Θα παλέψω μέχρι τέλους».
Σύμφωνα με τον Jean Alesi, πάντως, η RBR «…έπρεπε να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι είχε το ταχύτερο μονοθέσιο. Είναι αμφίβολο ότι θα έχει το ίδιο πλεονέκτημα του χρόνου, οπότε πρέπει να πει κανείς ότι δεν διαχειρίστηκε σωστά τη χρονιά της. Νομίζω ότι έχασε μια μεγάλη ευκαιρία».
Και ο Michael Schumacher συμπλήρωσε: «Λυπάμαι για τον Sebastian. Πρέπει να θυμηθώ ότι σχεδόν πριν από μια δεκαετία όλοι μας θεωρούσαν τρελούς στη Ferrari που σκεφτόμασταν το πρωτάθλημα τόσο νωρίς (σ.σ.: πιθανότατα εννοεί το GP Αυστρίας 2002). Αλλά αν η Red Bull έκανε το ίδιο, θα ανησυχούσε πολύ λιγότερο τώρα».
Η «λεπτή» θέση της McLaren
Στο μεταξύ, η McLaren φαίνεται να έχει συνειδητοποιήσει ότι πλέον μόνο ο Lewis Hamilton έχει τη ρεαλιστική βαθμολογική δυνατότητα να διεκδικήσει το πρωτάθλημα – ωστόσο η ομάδα του Woking δεν φέρεται διατεθειμένη να υποβαθμίσει ανοιχτά τον J. Button σε Νο2 οδηγό. Ίσως για χάρη της διεκδίκησης του τίτλου κατασκευαστών.
Ο διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh, τόνισε μετά το GP Κορέας: «Προς το παρόν θα το σκεφτούμε. Είχαμε μια απογοητευτική μέρα με τον Jenson, αλλά ο Lewis είναι ακόμα στη διεκδίκηση του τίτλου. Μαθηματικά δεν είναι απίθανο για τον Jenson, αλλά φαίνεται αρκετά δύσκολο. Θα συζητήσουμε το θέμα πριν από τη Βραζιλία».
Ο J. Button είπε ότι δεν είναι διατεθειμένος να παίζει το «δεύτερο βιολί» πίσω από τον L. Hamilton και ο τελευταίος είπε: «Ξεκάθαρα και οι δύο είμαστε πολύ πίσω, εκείνος περισσότερο από μένα. Απέχω 21 βαθμούς, συνεπώς πρέπει να συγκεντρώσω πολλούς.
Δεν κέρω τι θα συμβεί. Θα χρειαστεί να μιλήσετε με τον Martin για τις απόψεις του τι πρέπει να κάνουμε. Το μόνο που ξέρω είναι ότι πρέπει να ανέβω όσο το δυνατόν πιο ψηλά και θα είναι φανταστικό αν έχω τον Jenson μαζί μου».
auto.in.gr
- Αυστρία: Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού
- Brain drain στην Apple – Δεκάδες στελέχη αυτομολούν στους ανταγωνιστές
- Δήμος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη: Ο μεγάλος όγκος των υδάτων υπερέβη προσωρινά τις δυνατότητες των υποδομών
- Προειδοποίηση για την κακοκαιρία Byron: «Δεν έχει τελειώσει» – Οι επτά περιοχές που θα σαρώσει
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
- Gen Alpha μεγαλώνει στο χάος της παραπληροφόρησης – Ενημερώνεται, δυσπιστεί, αγχώνεται για το μέλλον
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)





























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442