Ράλι Γερμανίας 2010, 10η ΕΔ: Απομακρύνεται ο S. Loeb
Ο Γάλλος αύξησε τη διαφορά του από τον ομόλογό του στη Citroen, Dani Sordo, στα 23 δευτ. κερδίζοντας επιβλητικά τη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του πρωταθλήματος. Στην ίδια ο Jari Matti Latvala απώλεσε την εντυπωσιακή 3η θέση με μια χρονοβόρα έξοδο.
Ο Sebastien Loeb αυξησε στα 23 δευτερόλεπτα τη διαφορά του από τον ομόλογό του στη Citroen, Dani Sordo, έπειτα από το πρωινό loop των τεσσάρων Ειδικών Διαδρομών της δεύτερης ημέρας του Ράλι Γερμανίας – 9ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Οι δύο ξεκίνησαν με διαφορά 9 δευτερολέπτων. Στην πρώτη Ειδική ο Γάλλος πήρε μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον Ισπανό, όμως στην επόμενη ο D. Sordo απάντησε με τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά στα 7 δευτ.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, είπε ότι έχει επιτρέψει στους δύο οδηγούς της ομάδας να μονομαχήσουν – και η πίεση του D. Sordo αναγκάζει τον S. Loeb να οδηγεί στο όριο. Παρότι αυτό επέφερε ορισμένα μικρά λάθη στην επόμενη Ειδική, 9η του αγώνα, ο πρωταθλητής πήρε πίσω τα 3 δευτ. από τον Ισπανό.
Πριν το Service Park, όμως, ακολουθούσε η δαιδαλώδης Ειδική Panzerplatte, των 48 χιλιομέτρων. Εκεί μίλησε η κλάση του «Seb»: Ήταν 13 δευτ. ταχύτερος του ομολόγου του και, ως αποτέλεσμα υπερδιπλασίασε τη διαφορά του στην κορυφή, φτάνοντάς την στα 23 δευτ.
Στην ίδια Ειδική ατύχησε και ο Jari Matti Latvala (Ford), o οποίος κατάφερνε μέχρι τότε να κρατάει την 3η θέση από τις επιθέσεις του Sebastien Ogier με ένα σαφώς ταχύτερο αυτοκίνητο στην ασφάλτινη επιφάνεια.
Όμως, στη μεγαλύτερη Ειδική του πρωταθλήματος, ο Φινλανδός είχε έξοδο (εξαιτίας κακών σημειώσεων, όπως είπε) –ευτυχώς για εκείνον σε σημείο χωρίς δέντρα- και μέχρι να επιστρέψει στο δρόμο έχασε αρκετό χρόνο. Το συμβάν τον έριξε 9 δευτ. πίσω από τον Γάλλο της Citroen Junior.
O Mikko Hirvonen δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό, οι Francois Duval και Petter Solberg έχουν μείνει πίσω από τα προβλήματα της πρώτης μέρας, ενώ ο Kimi Raikkonen έχασε χρόνο συμμετέχοντας στην μεγάλη Ειδική με σπασμένη αντιστρεπτική δοκό της πίσω αριστερής ανάρτησης.