To 2007 οι δημιουργοί του Kazaa, του πάλαι ποτέ δημοφιλούς, όσο και αμφιλεγόμενου, δικτύου ανταλλαγής αρχείων μουσικής, και της εξαιρετικά δημοφιλούς μέχρι σήμερα υπηρεσίας ιντερνετικής τηλεφωνίας Sky
To 2007 οι δημιουργοί του Kazaa, του πάλαι ποτέ δημοφιλούς, όσο και αμφιλεγόμενου, δικτύου ανταλλαγής αρχείων μουσικής, και της εξαιρετικά δημοφιλούς μέχρι σήμερα υπηρεσίας ιντερνετικής τηλεφωνίας Skype παρουσίασαν μια νέα πλατφόρμα για την μετάδοση τηλεοπτικών εκπομπών. Oι Niklas Zennstrom και Janus Friis ονόμασαν την νέα ιντερνετική τηλεόραση Joost. Ήταν ένας νέος τρόπος να βλέπει κανείς τηλεόραση, χωρίς χρονοπρόγραμμα μετάδοσης και άλλους περιορισμούς της παραδοσιακής τηλεόρασης.
Συνδυάζοντας «ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η τηλεόραση με ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το Ίντερνετ», ξεκίνησαν άμεσα τις δοκιμές του Joost. Ανέμεναν ότι η τεχνολογία τους θα έπειθε τους παραγωγούς περιεχομένου να διαθέσουν με ασφάλεια τα προγράμματά τους μέσω Διαδικτύου, και ότι θα έδινε στους τηλεθεατές του Διαδικτύου τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Web 2.0. Πράγματι, πέτυχε ακόμα και τη χρηματοδότηση από τη Viacom και το CBS.
Οι χρήστες θα μπορούσαν να αξιολογούν τις εκπομπές, να συνομιλούν (chat) σε σχετικά κανάλια, να αναζητούν εκπομπές με λέξεις ή φράσεις κλειδί αλλά και να δημιουργούν τα δικά τους κανάλια με οικιακά βίντεο (όπως το YouTube). Ακόμα και η μετάδοση των προγραμμάτων θα γινόταν με τεχνολογία P2P streaming που θα αξιοποιούσε τις απαραίτητες γρήγορες συνδέσεις στο Ίντερνετ και την επεξεργαστική ισχύ των σύγχρονων συστημάτων των χρηστών.
Η εταιρεία ξεκινούσε με συμφωνίες για τη διάθεση περιεχομένου από τη Warner Music και αρκετά στούντιο παραγωγής τηλεοπτικών εκπομπών. Η υπηρεσία ήταν δωρεάν και θα χρηματοδοτούνταν από τις διαφημίσεις.
Δύο χρόνια αργότερα, οι δημιουργοί του συνειδητοποιούν πλέον ότι το Joost δεν μπορεί να ζήσει από τις διαφημίσεις. Έτσι, αποφάσισαν να αλλάξουν το προφίλ του και να αφήσουν το πεδίο ελεύθερο στο YouTube. Στο εξής, το Joost θα απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν τη δημοτικότητα των βίντεο στο Διαδίκτυο για να προβληθούν. Το Joost Θα αναλάβει τη διανομή των βίντεο επιχειρήσεων online, απευθυνόμενο πλέον σε εταιρείες όπως πάροχοι υπηρεσιών καλωδιακής και δορυφορικής τηλεόρασης.