Maserati GranTurismo 4.2 2007: Απίθανη…
Σπορ αλλά όχι κουραστική, γρήγορη και αρκετά ευρύχωρη η GranTurismo διεκδικεί τον άτυπο τίτλο του πιο εντυπωσιακού μοντέλου για το 2007.
Chris Thorp
Ψάχνετε να βρείτε το πιο εκλεπτυσμένο νέο μοντέλο του 2007; Μην κοιτάξετε πιο μακριά από την Ιταλία. Η χώρα του Δάντη βρίσκεται στο προσκήνιο εξαιτίας του ολοκαίνουριου Fiat 500 αλλά στο άλλο άκρο της αγοράς, οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα υπεραυτοκίνητο που είναι οπτική απόλαυση.
Η Maserati GranTurismo είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα που πέρασαν τις πύλες της ιταλικής εταιρείας. Κάθε γραμμή και λεπτομέρεια έχουν δημιουργηθεί μέσα από αληθινό πάθος, καταλήγοντας σε ένα σχήμα που παραμένει αξέχαστο.
Όταν η συγκεκριμένη Maserati αποκαλύφθηκε τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, κατάφερε να συναρπάσει τα πλήθη με το σχήμα και τις διαστάσεις της. Με μήκος 4,881 μέτρα, το νέο μοντέλο είναι 50 εκατοστά μεγαλύτερο από το απερχόμενο Coupe και μόλις 18,4 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από την Mercedes-Benz CL.
| Η άποψή μας |
| Δεν υπάρχει άλλο τετραθέσιο GT στον κόσμο που μπορεί να αφήσει άφωνο το πλήθος με την εμφάνισή του, όπως η Maserati GranTurismo. Το δίπορτο μοντέλο δείχνει αισθησιακό από κάθε γωνία, αλλά δεν στηρίζεται μόνο στην εμφάνισή του. Ο κινητήρας εκπέμπει έναν ελκυστικό ήχο και στο εσωτερικό μπορούν να ταξιδέψουν 4 άτομα. Η σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου προσθέτει μία ακόμα διάσταση στα θέλγητρα αυτής της Maserati, ακόμα και αν δεν καταφέρνει τελικά να φτάσει την αποτελεσματικότητα μιας Mercedes-Benz. |
Αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές να αναπτύξουν την φαντασία τους στη σχεδίαση του αμαξώματος, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο -για Maserati- εσωτερικό. Γλυστρώντας στο δερμάτινο σαλόνι με το υψηλό κεντρικό τούνελ μετάδοσης, συνειδητοποιείς άμεσα ότι πρόκειται για ένα αληθινό υπεραυτοκίνητο, το οποίο όμως δεν είναι καθόλου στενάχωρο.
Υπάρχει αρκετός χώρος για δύο ενήλικους επιβάτες στο πίσω μέρος, κάτι που σημαίνει ότι η GranTurismo είναι αρκετά πιο πρακτική από την Porsche 911. Ο χώρος για τα κεφάλια είναι κάπως περιορισμένος, αλλά τα καθίσματα έχουν θαυμάσιες επενδύσεις. Ωστόσο, ορισμένοι διακόπτες απογοητεύουν, στην όψη και στην αφή, με την ποιότητα των πλαστικών τους.
Ωστόσο πίσω από το τιμόνι δημιουργείται η απαραίτητη αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε κάτι ξεχωριστό. Το V8 μοτέρ έρχεται στη ζωή σαν αγωνιστικός κινητήρας, πριν καταλήξει σε ένα πολιτισμένο ρελαντί. Μετά τοποθετείς τον επιλογέα του κιβωτίου έξι σχέσεων στη θέση D και η παράσταση… αρχίζει!
Οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να ξεζουμίσουν 400 ίππους από τον κινητήρα των 4,2 λίτρων που αποδίδονται στις 7.100σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 460Nm αποδίδεται στις 4.750σ.α.λ., καθιστώντας σαφές ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμη ταξιδιάρικο μοντέλο.
Η επιτάχυνση από σχεδόν οποιαδήποτε ταχύτητα είναι εκρηκτική, ενώ τα πρώτα 100χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα και τελική της ταχύτητα υπερβαίνει τα 280χλμ./ώρα. Ετσι η Gran Turismo έχει σίγουρα την απαραίτητη ισχύ ώστε να ανταγωνιστεί τις πιο ισχυρές Mercedes-Benz AMG.
Διατηρώντας ακέραιη την φιλοσοφία Grand Turismo η Μaserati διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο, με δυνατότητα όμως χειροκίνητης αλλαγής των σχέσεων από μοχλούς στο τιμόνι. Ωστόσο, το κιβώτιο αποδίδει καλύτερα στην αυτοματοποιημένη λειτουργία.
Αν απαιτηθούν ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων, υπάρχει ο διακόπτης Sport που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι, ενώ ρυθμίζει ανάλογα και την απόδοση του συστήματος ευστάθειας της Maserati.
Ωστόσο, το δίπορτο coupe δεν καταφέρνει να φτάσει τις ικανότητες ορισμένων ανταγωνιστών του. Σε μακρινά ταξίδια, η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης ίσως κουράσει, αλλά σίγουρα σε ανταμείβει σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς στις στροφές.
Παρά το μέγεθός του, το τετραθέσιο μοντέλο προσφέρει εξαιρετική ευελιξία. Η μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα ποτέ δεν δίνει την αίσθηση ότι λείπει η πρόσφυση και η GranTurismo στρίβει με ακρίβεια σπορ αυτοκινήτου. Μόνο το τιμόνι με τη μεταβλητή, λόγω ταχύτητας, υποβοήθηση δεν προσφέρει αντίστοιχη αίσθηση με εκείνο της Porsche, αφού παρουσιάζεται και λίγο ασαφές γύρω από την ευθεία.
Η άνεση και η οδική συμπεριφορά όμως μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο με την τοποθέτηση συστήματος ενεργού ελέγχου των αμορτισέρ το οποίο στην ευρωπαϊκή αγορά κοστίζει 2.000-2.500 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορεί να προστεθεί στην βασική τιμή των περίπου 117.000 ευρώ στην βρετανική αγορά. Από εκεί και πέρα μπορεί να εκτοξεύσει κανείς την τιμή του αυτοκινήτου του επιλέγοντας από την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού στοιχεία όπως οι ζάντες των 20 ιντσών που κοστίζουν περίπου 4.000 ευρώ ή έναν περλέ εξωτερικό χρωματισμό με επιπλέον κόστος σχεδόν 7.000 ευρώ.
Αναμφισβήτητα λοιπόν κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως το αυτοκίνητο αυτό είναι ευκαιρία, αλλά όσοι έχουν την δυνατότητα να την αποκτήσουν, θα έχουν στην κατοχή τους μία πραγματική Ιταλίδα καλλονή.
Auto Express
- Κείτ Γουίνσλετ: Περπατώντας στο κόκκινο χαλί αγκαλιά με τον γιο της στην πρεμιέρα της ταινίας τους
- Mπαρτσελόνα: Το νέο λούτρινο της μασκότ CAT «εξαφανίστηκε» σε χρόνο-ρεκόρ
- Hellenic Train: Διακόπηκαν τα δρομολόγια στο τμήμα Λάρισα – Λειανοκλάδι λόγω της υπερχείλισης του Ενιπέα
- Πασκουάλ για την Μπαρτσελόνα και το NBA Europe: «Είμαστε στην Euroleague»
- Μαλακάσα: Οδηγός χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στις προστατευτικές μπάρες και σε λεωφορείο
- Δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω» – Το ηχητικό που ανατρέπει την ομολογία στην υπόθεση
- Τσερνόμπιλ: Η προστατευτική κατασκευή δεν μπλοκάρει πλέον τη ραδιενέργεια οκτώ μήνες μετά το πλήγμα
- Κακοκαιρία Byron: Συναγερμός στη Λάρισα – Πλημμύρισαν τα πρώτα σπίτια από την υπερχείλιση του Ενιπέα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442