Μετά το σάλο που προκάλεσε η απόφαση της διαφημιστικής εταιρείας DoubleClick να εκμεταλλευτεί για διαφημιστικούς σκοπούς τα λεγόμενα cookies, η εταιρεία αναδιπλώνεται. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου με πληροφορίες για την πολιτική της αλλά και για την αποφυγή των cookies.
Μετά το σάλο που προκάλεσε η απόφαση της διαφημιστικής εταιρείας DoubleClick να εκμεταλλευτεί για διαφημιστικούς σκοπούς τα λεγόμενα cookies, η εταιρεία αναδιπλώνεται. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου με πληροφορίες για την πολιτική της αλλά και για την αποφυγή των cookies.
Ο δικτυακός τόπος ονόματι PrivacyChoices θα ενημερώνει για θέματα σχετικά με τη δικτυακή προστασία και θα κάνει ευκολότερη την απενεργοποίηση του μηχανισμού της DoubleClick, με τον οποίο η εταιρεία συλλέγει πληροφορίες από τα cookies που βρίσκονται σε κάθε υπολογιστή. Στα cookies συγκρατούνται πληροφορίες σχετικές με το ιντερνετικό προφίλ του χρήστη, δηλαδή πού πάει και τι κάνει.
Επιπλέον, η DoubleClick έδωσε στη δημοσιότητα ένα κείμενο πέντε σημείων, με το οποίο προσπαθεί να αντικρούσει τις κατηγορίες εναντίον της.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τις πληροφορίες που θα έχει στη διάθεσή της θα τις προσφέρει μόνο σε εταιρείες που θα μπορούν να εγγυηθούν ότι δεν θα υπάρξει περαιτέρω διαρροή τους.
Επίσης, δηλώνει ότι θα προσλάβει εξωτερικούς ελεγκτές, που θα ελέγχουν αν όλα γίνονται σύμφωνα με τους κανόνες που έχει η ίδια θεσπίσει, και ότι δεν θα γίνεται ανεξέλεγκτη διαχείριση και επεξεργασία των πληροφοριών που συλλέγονται.
Η DoubleClick δήλωσε ακόμα ότι θα διαφημίσει εκτενώς το PrivacyChoices και μέσα στο Intrernet αλλά και με πληρωμένες καταχωρίσεις στα ΜΜΕ.
Φυσικά, οι επικριτές της τηρούν άκρως επιφυλακτική στάση απέναντι στις ανακοινώσεις της, υποστηρίζοντας ότι όλα αυτά είναι καλά στη θεωρία, αλλά η πράξη συνήθως διαφέρει.
Ο Μαρκ Ρότενμπεργκ, πρόεδρος του EPIC (Electronic Privacy Information Center), είπε ότι η αναδίπλωση της DoubleClick έγινε μόνο και μόνο για την αποφυγή νομικών μπλεξιμάτων. Το EPIC έχει υποβάλει στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου επίσημη διαμαρτυρία για τις ενέργειες της DoubleClick.
Το πρόβλημα, σύμφωνα με το EPIC, είναι ότι η εταιρεία αποφεύγει να χρησιμοποιήσει κάποιο σύστημα το οποίο θα προειδοποιεί αυτόματα το χρήστη για την επικείμενη επεξεργασία δεδομένων που τον αφορούν, ώστε να επιλέξει ο ίδιος τι να κάνει.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας