Έρευνα για «μυστική στόχευση των εφήβων» από Google και Meta
Οι ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ ζητούν πληροφορίες για σιωπηλή συνεργασία Google και Meta που παρακάμπτει τους κανόνες τα τα δεδομένα ανηλίκων.
Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να παράσχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παρακάμπτει τους κανόνες της ίδιας της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι ανήλικοι στο διαδίκτυο.
Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εξετάζουν μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους στο YouTube.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται οι Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο, οι ρυθμιστικές αρχές της επιτροπής διέταξαν τους δικηγόρους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να ελέγξουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με τις διαφημιστικές καμπάνιες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το υλικό αυτό συγκεντρώθηκε στην εσωτερική έρευνα της Google, με την κωδική ονομασία “Tangerine Owl”. Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους των Βρυξελλών που αποφασίζουν αν θα δράσουν.
Η επιτροπή αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η «συνεργασία» Google-Meta
Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε έρευνα FT που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο, το προσωπικό της Google βοηθούσε τη Meta να παρακάμψει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να κατευθύνεται σε ανηλίκους.
Ενώ η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, η καμπάνια για το Instagram στο YouTube ώθησε σκόπιμα μηνύματα σε μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «άγνωστοι» στο σύστημά της. Οι υπάλληλοι της Google είπαν στη Meta ότι διέθετε εσωτερικά δεδομένα που έδειχναν ότι αυτή η ομάδα στρέφεται σε άτομα κάτω των 18 ετών και ότι ήταν ένας τρόπος «χακαρίσματος» των διασφαλίσεων του κοινού στο σύστημά τους.
Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Στη συνέχεια, η καμπάνια επεκτάθηκε στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος, με σχέδια να κυκλοφορήσει σε όλο τον κόσμο και σε άλλες εφαρμογές Meta, συμπεριλαμβανομένου του Facebook. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα των FT το έργο ακυρώθηκε.
Πηγή: OT.gr
- Φωτιά στο MAGA βάζει ο Κάρλσον – «Λυπάμαι πολύ γι’ αυτόν – αποκάλυψε το μίσος του σε μένα και άλλους χριστιανούς»
- Μπαρτσελόνα: Εκτός για 1,5 μήνα ο Κλάιμπερν – Χάνει και το ματς με τον Ολυμπιακό
- Καιρός: Εκδηλώθηκε παγετός στη Βόρεια Ελλάδα – Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες την Κυριακή
- Το άρωμα του χρόνου – Πώς ο καπνός των τελετών έγινε μνήμη στο δέρμα
- Συναγερμός στην Πυροσβεστική – Φωτιά σε αποθήκες εργοστασίου στου Ρέντη
- Το πρώτο καλάθι του Μόντε Μόρις με τη φανέλα του Ολυμπιακού (vids)
- Πάτρα: Συνελήφθη για απάτες μέλος συμμορίας – Λεία άνω των 120.000 ευρώ – Ενεχυροδανειστήρια στο κόλπο
- Greek PM Highlights Budget, Tax Cuts and Reforms in Year-End Message
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 21.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/erik-mclean-go7GkMubo5c-unsplash-315x220.jpg)



![Δημόσιο Χρέος: Γιατί «κατεβάζει» την παραγωγικότητα στην Ελλάδα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/debt-300x300.jpg)













































![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και τα Don’ts της εβδομάδας [21.12 – 27.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/POSTER-copy-3-315x220.jpg)



























Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442