Gov.gr: Δύο χρόνια στην υπηρεσία των πολιτών – Σχεδόν 8 εκατ. Έλληνες έχουν χρησιμοποιήσει την πύλη
Το ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών στην ερώτηση αν είναι χρήσιμη η σελίδα που περιγράφει την κάθε υπηρεσία, ξεπερνά το 95%.
Συμπληρώθηκαν δύο χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του gov.gr.
Η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης ξεκίνησε ενσωματώνοντας 501 ψηφιακές υπηρεσίες και προσθέτοντας δύο νέες: την ψηφιακή έκδοση υπεύθυνης δήλωσης και εξουσιοδότησης.
Σήμερα, το gov.gr παρέχει 1.370 ψηφιακές υπηρεσίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου.
Ειδικότερα:
- 7.936.034 διαφορετικοί πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση.
- 159.346.146 έγγραφα ή δηλώσεις έχουν εκδοθεί/υποβληθεί ηλεκτρονικά
- 6.285.764 υπεύθυνες δηλώσεις και 2.189.684 εξουσιοδοτήσεις έχουν εκδοθεί
- 3.195.589 πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση
- πάνω από το 42% των συνταγών και των παραπεμπτικών εκδίδεται άυλα.

Ικανοποίηση
Το gov.gr εξελίσσεται συνεχώς, βελτιώνεται και επικαιροποιείται με βάση τα σχόλια, τις προτάσεις και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών. Μάλιστα, το ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών στην ερώτηση αν είναι χρήσιμη η σελίδα που περιγράφει την κάθε υπηρεσία, ξεπερνά το 95%. Με τον τρόπο αυτό, το gov.gr πλησιάζει κάθε ημέρα τον αρχικό στόχο: να αποτελέσει το κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης που θα συγκεντρώνει όλες τις λύσεις και όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Να είναι δηλαδή, το ένα και μοναδικό σημείο επαφής πολιτών και επιχειρήσεων με το Δημόσιο.

«Συνεχίζουμε ψηφιακά»
Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Ήταν 21 Μαρτίου του 2020 όταν το gov.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του ως η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης, όπου πολίτες και επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τις ψηφιακές υπηρεσίες που θέλουν εύκολα και γρήγορα. Σήμερα, η εκθετική αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αποτυπώνει το μέγεθος της διευκόλυνσης στην καθημερινότητα όλων μας. Συνεχίζουμε ψηφιακά, με τον πολίτη στο επίκεντρο, υλοποιώντας κάθε ημέρα μια μικρή αλλαγή με την οποία κερδίζουμε χρόνο και πόρους, κερδίζουμε ζωή».
Το https://t.co/9kYTgMYkKh συμπληρώνει δύο χρόνια στην υπηρεσία πολιτών και επιχειρήσεων. Προσθέτοντας καθημερινά νέες υπηρεσίες, εξελίσσεται διαρκώς στο μοναδικό ψηφιακό σημείο επαφής με το Δημόσιο. @th_livanios @christopoulosgr @DimosthenisAnag @staverisT pic.twitter.com/IOK90FoEmp
— Kyriakos Pierrakakis (@Pierrakakis) March 23, 2022
- Μητσοτάκης: Εκβιασμοί μετά το «όχι» των αγροτών: Διάλογος δεν γίνεται με τελεσίγραφα, τα μπλόκα υπονομεύουν τα αιτήματα
- Συναγερμός στην Αυστραλία: Πολλαπλοί πυροβολισμοί στην παραλία Bondi του Σίδνεϊ – Αναφορές για θύματα
- To άσυλο και οι ιστορίες του
- Μισός αιώνας Star Wars – Η πρώτη επική ταινία του Τζορτζ Λούκας επιστρέφει στις σκοτεινές αίθουσες το 2027
- Αποκάλυψη για τις φυλακές Αλκατράζ – Γι’ αυτόν τον λόγο έγινε δυνατή η μεγαλύτερη απόδραση στην ιστορία
- Ποιες είναι οι τέσσερις ομάδες που θέλουν τον Αντετοκούνμπο (vid)
- Ηράκλειο: Άφαντος ο 33χρονος γιατρός – «Το μόνο που θέλω, να είναι ζωντανός» λέει ο πατέρας του
- Από το Βατικανό στον Καναδά: Επιστρέφουν πολιτιστικά αντικείμενα ιθαγενών κοινοτήτων έναν αιώνα μετά
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 14.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/howen-ac0WfQ3F6dw-unsplash-315x220.jpg)




























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442