Οι Ιάπωνες απουσίαζαν από την κατηγορία των ανοιχτών εκδόσεων  από το 2015 οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή του IS 300C, ωστόσο πλέον επιστρέφουν και δη με εμφατικό τρόπο, αποκαλύπτοντας στο Los Angeles την ανοιχτή παραλλαγή του κορυφαίου τους coupe, LC, η οποία θα διατεθεί από το δεύτερο ήμισυ του 2020.

Αντικαθιστώντας την μεταλλική «αιωρούμενη» οροφή της coupe έκδοσης με μια υφασμάτινη, το LC Convertible μιμείται τη 2+2 διάταξη του εσωτερικού της μέχρι σήμερα γνωστής, κλειστής έκδοσής του, αν και τόσο ο χώρος αποσκευών όσο και ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβαίνοντες στο πίσω κάθισμα έχουν περιοριστεί λόγω της τοποθέτησης του μηχανισμού της οροφής αλλά και για την φιλοξενία της οροφής αυτής καθ΄αυτή όταν είναι ανοιχτή.

Σύμφωνα με τις συστάσεις,  η υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε χρόνο 15 δευτερολέπτων, διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα.

Για την πιο άνετη παραμονή των επιβαινόντων όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το LC Convertible διαθέτει γυάλινο ανεμοθώρακα πίσω από τα πίσω καθίσματα ενώ το σύνολο των καθισμάτων είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι.

Επίσης τα δύο μπροστινά καθίσματα εφοδιάζονται με αεραγωγούς στο ύψος του αυχένα του οδηγού τα οποία διοχετεύουν θερμό αέρα όταν η οροφή είναι ανοιχτή. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως και ο κλιματισμός όλα τα παραπάνω παραμετροποιούνται αυτόματα αναλόγως την θέση της οροφής και την εξωτερική θερμοκρασία.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του εσωτερικού του LC Convertible είναι κοινά με το LC 500 Coupe, με κυρίαρχα τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη 10,25  ιντσών η οποία είναι διαχειρίσιμη μέσω του περιστροφικού επιλογέα αφής στο τούνελ μετάδοσης.

Αντιστοίχως ισχύει και για τα κινητήρια σύνολα καθώς το LC Convertible θα είναι διαθέσιμο στις ίδιες δύο εκδόσεις, την LC 500 η οποία επωφελείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 5,0 λίτρων με απόδοση 477 ίππους και 530 Nm ροπής σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και την υβριδική 500h η οποία αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα σε δεύτερο χρόνο.

Η εν λόγω υβριδική έκδοση θα συνδυάζει ένα V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 354 ίππους, αν και το επιπλέον βάρος λόγω του μηχανισμού της οροφής αλλά και της ενίσχυσης της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου , αναμένεται να αυξήσουν τον χρόνο επιτάχυνσης όσο και τις τιμές κατανάλωσης σε σχέση με την αντίστοιχη coupe έκδοση.

Γράψτε το σχόλιο σας