H ναυαρχίδα της βαυαρικής φίρμας επωφελείται από μια εκτεταμένη ανανέωση η οποία εκτός των προφανών σχεδιαστικών αλλαγών, προσθέτει στα χαρακτηριστικά της νέους και αναβαθμισμένους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής έκδοσης που διαφοροποιείται σημαντικά ενώ δεν λείπουν και οι προσθήκες που αφορούν τεχνολογικούς νεολογισμούς αντάξιους της θέσης της 7άρας στην κορυφή της γκάμας της BMW.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, είναι ξεκάθαρο ότι η όψη της ανανεωμένης Σειράς 7 αντλεί, τις επιρροές της από την πρόσφατη Χ7, υιοθετώντας μια αναλόγως επιβλητική γρίλια και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που εναρμονίζουν αισθητικά τα δύο μοντέλα.

Εκτός από την αύξηση του μεγέθους της, η γρίλια τοποθετείται και κατά 5,0 εκατοστά ψηλότερα από ότι στο παρελθόν ενώ τα νέα, πιο λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία εξακολουθούν να προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής τεχνολογίας laser συντείνουν στην εντύπωση της μεγαλύτερης γρίλιας.

Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και η αναδιαμόρφωση των πάνελ που η BMW αποκαλεί Air Curtain και στοχεύουν στον περιορισμό των στροβιλισμών αέρα στους μπροστινούς θόλους καθώς και των χαρακτηριστικών οπών πίσω από τους θόλους.

Παράλληλα έχουν προστεθεί περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο περιμετρικά του αμαξώματος και γύρω από τις απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα που συνοδεύονται από μια λωρίδα LED που καταλαμβάνει όλο το πλάτος της θύρας του πορτ μπαγκάζ.

Αμετάβλητο σχεδιαστικά παραμένει το εσωτερικό το οποίο ωστόσο προσφέρει τη δυνατότητα νέων επιλογών και υλικών για τις επενδύσεις ενώ δεν λείπουν και οι τεχνολογικές προσθήκες. Έτσι, τη γνώριμη οθόνη των 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment συνοδεύει ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Στις αλλαγές συγκαταλέγεται επίσης έναν νέο τιμόνι με πιο εργονομικά χειριστήρια για τις επιμέρους λειτουργίες και τα συστήματα υποβοήθησης.

Κατά τις συνήθειες της βαυαρικής φίρμας, οι εκδόσεις M Sport καθώς και η κορυφαία έκδοση, διαθέτουν μια σπορ προσέγγιση που εκφράζεται και στις λεπτομέρειες του εσωτερικού.

Την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου, M760Li XDrive, εξακολουθεί να εφοδιάζει ο θηριώδης V12 των 6,6 λίτρων εξασφαλίζοντας στην επιβλητική μπερλίνα τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Ριζικά βελτιωμένος είναι ο V8 των 4,4 λίτρων που εξοπλίζει την έκδοση 750i και ο οποίος αυξάνει την ισχύ του κατά 80 ίππους στους 530 ίππους,

Σημαντικές αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στην plug-in παραλλαγή της Σειράς 7 καθώς η έκδοση 745e όπως πλέον ονομάζεται η έκδοση, εγκαταλείπει τον τετρακύλινδρο κινητήρα προς όφελος ενός εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με υψηλότερης απόδοσης μπαταρίες και ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 394 ίππους και προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 58 χλμ.

Από την νέα Σειρά 7 έχουν εκλείψει οι τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης η οποία ωστόσο παραμένει πιστή στο diesel καθώς οι εκδόσεις 730d και 740d και 750d εξακολουθούν να αποτελούν μέρος της γκάμας της προσφέροντας ισχύ από 265 έως 400 ίππους.

Όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic το οποίο εγγυάται πιο γρήγορες αλλαγές και ομαλότερη κλιμάκωση, ενώ στα συστήματα υποβοήθησης έχει προστεθεί ένα νέο σύστημα το οποίο διευκολύνει την οπισθοπορεία. Το εν λόγω σύστημα, αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης, επαναλαμβάνοντας τη γραμμή που έχει ακολουθήσει το αυτοκίνητο τα τελευταία 50 μέτρα αλλά προς τα πίσω με τον οδηγό να ελέγχει μόνο το πεντάλ φρένου. Σε δεύτερο χρόνο θα προστεθεί και η δυνατότητα αυτόνομης στάθμευσης του αυτοκινήτου χωρίς ο οδηγός του να βρίσκεται στο εσωτερικό του.

Οι παραγγελίες για τη νέα Σειρά 7 αναμένεται να ανοίξουν από την άνοιξη.