Audi TT RS: Επίδειξη ισχύος
Τα Αudi ΤΤ Coupe και Roadster αποκτούν εκ νέου τα διακριτικά RS και μαζί με αυτά τους 400 ίππους ενός πεντακύλινδρου, υπερτρφοδοτούμενου κινητήρα 2,5 λίτρων.
Spotlight
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Καφές σε πιπεριά; Μία καφετέρια το τολμά και κερδίζει τις εντυπώσεις
- Επικό: Ο Καντίροφ κατηγορεί τον Μασκ ότι απενεργοποίησε το Tesla που του χάρισε
Την ισχυρότερη έκδοση της τρίτης γενιάς τους απέκτησαν τα Audi TT Coupe και Roadster, αγγίζοντας, χάρη στον αναβαθμισμένο πεντακύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων, τους 400 ίππους.
Mε τα διακριτικά RS, τα πανίσχυρα Audi αποκαλύφθηκαν στο Πεκίνο, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου που φιλοξενεί η κινεζική πρωτεύουσα, υιοθετούν παρόμοιες προδιαγραφές.
Αφετηρία και στις δύο περιπτώσεις αποτελεί ο πεντακύλινδρος, αλουμινένιος κινητήρας των 2,5 λίτρων η απόδοση του οποίου αυξήθηκε κατά 60 ίππους σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, φτάνοντας πλέον τους 400.
Ακολουθώντας την παράδοση που θέλει τις εκδόσεις RS της Audi να συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης, τα 480 Nm ροπής καταλήγουν και στους δύο άξονες μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκού συμπλέκτη.
Στη διαδικασία μετάδοσης των 400 ίππων και των 480 Nm ροπής συμβάλλει και το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις, το launch control και το ελαφρύτερο κατά 2 κιλά βάρος.
Σκληρότερες ρυθμίσεις και χαμηλότερο κατά 10 χιλιοστά ύψος διαθέτει η ανάρτηση των εκδόσεων RS, η οποία χάρη στην παρουσία των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ επιτρέπει την παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών απόσβεσης.
Για το σύστημα πέδησης, τέλος, η Audi επέλεξε να τοποθετήσει οκταπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους διάτρητους δίσκους μεγέθους 370 χιλιοστών στον μπροστινό άξονα, αφήνοντας τα κεραμικής σύνθεσης φρένα στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Η έναρξη των πωλήσεων των κορυφαίων εκδόσεων του Audi TT θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2016, με την Coupe εκδοχή του αυτοκινήτου κοστίζει στη γερμανική αγορά 66.400 ευρώ και τη Roadster 69.200 ευρώ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις