BMW Σειρά 7 2016: Στην αίθουσα του θρόνου
Μερικοί γρήγοροι γύροι με τη νέα Σειρά 7 στην γαλλική πίστα δοκιμών απέδειξαν ότι η BMW προσπαθεί φιλότιμα να καλύψει την διαφορά που την χωρίζει από την πρωταθλήτρια της κατηγορίας, Mercedes-Benz S-Class.
James Batchelor
H ΒΜW έχει επιστρατεύσει όλη της την τεχνολογία στη νέα Σειρά 7, προκειμένου να καταφέρει -επιτέλους- να ρίξει την Mercedes-Benz S-Class από τον θρόνο της.
Η νέα γενιά της υπερπολυτελούς βαυαρικής λιμουζίνας φέρνει μαζί της μια σειρά από καινοτομίες και πρωτιές σε ό,τι αφορά τα υλικά κατασκευής της, στοιχεία που σταδιακά θα περάσουν στα πιο προσιτά μοντέλα της.
Για όλα αυτά αλλά και για το πώς κινείται στο δρόμο είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση ταξιδεύοντας σε έναν από τους top-secret προορισμούς δοκιμών στον κόσμο, στο Miramas της Νότιας Γαλλίας.
Η δημιουργία της νέας Σειράς 7 ξεκίνησε από «λευκό χαρτί», με εφαλτήριο την αποδόμηση και αναδόμηση του τρόπου κατασκευής της. Σημαντικά τμήματα του πλαισίου έχουν κατασκευαστεί από CFRP -ανθρακονήματα ενισχυμένα με πλαστικό- με αποτέλεσμα την μείωση του βάρους αλλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Συνολικά, το βάρος της νέας γενιάς της Σειράς 7 είναι μειωμένο κατά 130 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ ταυτόχρονα είναι περίπου 300 κιλά ελαφρύτερη από την Mercedes-Benz S-Class.
Πίσω από τη συντηρητική της σχεδίαση, οι μηχανικοί της BMW δεν φρόντισαν μόνο να «κρύψουν» νέες τεχνικές που αφορούν την κατασκευή της αλλά και μια σειρά τεχνολογιών που επιδρούν σε κάθε παράμετρό της.
Προκειμένου επίσης να εξασφαλιστεί η απήχησή της σε ένα ευρύτερο κοινό σε σχέση με το παρελθόν, η νέα Σειρά 7 δεν είναι μόνο πιο σπορ αλλά και πολύ πιο άνετη.
Το νέο σύστημα παραμετροποίησης της απόσβεσης των ενεργών αμορτισέρ, Dynamic Damper Control, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει από ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων για την ανάρτηση, συμπεριλαμβανομένης της νέας επιλογής, Comfort Plus, που επιτρέπει στη νέα Σειρά 7 να προσφέρει πολύ πιο άνετη μετακίνηση σε σχέση με το υφιστάμενο μοντέλο.
Το νέο σύστημα διεύθυνσης παρέχει ακόμα περισσότερη πληροφόρηση και ακρίβεια ενώ το σύστημα Driving Experience Control διαθέτει μια νέα «Adaptive» λειτουργία, η οποία αξιοποιώντας δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και στοιχεία από τις κάμερες με τις οποίες εξοπλίζεται η Σειρά 7, «διαβάζει» το δρόμο παραμετροποιώντας αυτομάτως όλες τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου με γνώμονα τη βέλτιστη οδηγική εμπειρία -ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό που εξοπλίζει την Rolls-Royce Wraith.
Μεταξύ των υπόλοιπων gadgets με τα οποία η BMW στοχεύει να προσελκύσει το κοινό της Mercedes-Benz S-Class συγκαταλέγεται τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, περίπου όπως εμφανίστηκε στη λίστα εξοπλισμού της «7άρας» του James Bond στην ταινία «Τomorrow Never Dies» του 1997.
Αν βρεθεί κανείς μπροστά σε μια στενή θέση στάθμευσης, αρκεί να βγει από το αυτοκίνητο, να πατήσει ένα κουμπί στο κλειδί του και να παρακολουθήσει τη νέα Σειρά 7 να παρκάρει μόνη της.
Υπάρχει επίσης σύστημα αναγνώρισης κινήσεων το οποίο ουσιαστικά επιτρέπει στον οδηγό να απορρίψει μια τηλεφωνική κλήση με ένα νεύμα του χεριού του ή να ρυθμίσει την ένταση του ηχοσυστήματος, περιστρέφοντας το χέρι του με την φορά του ρολογιού ή αντιστρόφως.
Οδηγώντας τη νέα Σειρά 7 στην απαιτητική πίστα δοκιμών του Miramas, η οποία χρησιμοποιείται για την εξέλιξη των οδικών χαρακτηριστικών των βαυαρικών προτάσεων, μπορεί κανείς να πει με σιγουριά ότι πρόκειται για την δυναμικότερη και πιο ικανή στο δρόμο «7άρα» μέχρι σήμερα.
Αν και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας χαρακτηρίζεται ως «πρωτότυπο», τα επίπεδα άνεσης δεν ήταν ποτέ τόσο κοντά στην S-Class όσο σήμερα. Επιπλέον το νέο σύστημα διεύθυνσης και η νέα ανάρτηση παρέχουν εξαιρετική πληροφόρηση ενώ είναι τόσο έξυπνα ρυθμισμένα που επιτρέπουν στη νέα 7άρα να κινείται με τρόπο που κρύβει το μέγεθός της.
Για την ιστορία, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου «μας» βρισκόταν ο TwinPower Turbo εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης, χωρητικότητας 3,0 λίτρων με απόδοση 326 ίππους στις εκδόσεις 740i / 740 Li και ροπή 450 Nm. Με αυτόν η επιτάχυνση από στάση απαιτεί 5,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Auto Express
- Συνέλαβαν τον γιο της Ελένης Παπαδοπούλου για τη δολοφονία στο Κολωνάκι – Την νάρκωσε και μετά την έκαψε
- Bloomberg: Διακοπές στην Ελλάδα; Όχι καλοκαίρι, ούτε Μύκονος και Σαντορίνη – Πού να πάτε
- Μυθικός Γιόκιτς ανήμερα των Χριστουγέννων: Έκανε την τρίτη καλύτερη επιθετική επίδοση στην ιστορία του NBA
- Εντείνονται οι βομβαρδισμοί στα σύνορα Ταϊλάνδης-Καμπότζης – Σε εξέλιξη συνομιλίες με τον Ρούμπιο
- The Lowdown – H νέα δραματική σειρά του Ίθαν Χοκ είναι ξεκαρδιστικά συγκινητική
- AI κάτσε λίγο στην άκρη… – Πότε πατάμε pause για να δουλέψει ο εγκέφαλος
- Παναγιώτα Διαμαντή: Ελληνίδα δασκάλα ανάμεσα στους 50 κορυφαίους εκπαιδευτικούς του κόσμου
- Ακραίες καταστάσεις στην Τουρκία: 29 ακόμη συλλήψεις στο πλαίσιο έρευνας για παράνομα στοιχήματα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Για φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/golden-visa-768x516-1-1-300x300.jpg)
![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)
























![Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ΧΡΗΜΑΤΑ-315x220.jpg)




































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442