Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Audi TT ultra quattro concept: Παιχνίδια ανάλαφρης τετρακίνησης

Audi TT ultra quattro concept: Παιχνίδια ανάλαφρης τετρακίνησης

Η γερμανική φίρμα, έχοντας ως αφετηρία το μέχρι σήμερα γνωστό ΤΤ S quattro, δημιούργησε μια πρωτότυπη, σαφώς ελαφρύτερη και κυρίως ταχύτερη εκδοχή του γερμανικού coupe.


Με αφορμή το προσεχές φεστιβάλ του Worthersee, μια γιορτή της αυτοκίνησης με κύριο πρωταγωνιστή το γερμανικό όμιλο και τις φίρμες του στην πιο σκληροπυρηνική εκδοχή τους, η Audi δίνει μια πρώτη γεύση από ένα πρωτότυπο TT με ιδιαίτερα χαμηλό βάρος, το οποίο θα παρουσιάσει στη γερμανική διοργάνωση.

Το TT ultra quattro concept, όπως ονομάζεται το νέο πρωτότυπο, έχει ως αφετηρία το TT S quattro και εξοπλίζεται με TFSI κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 310 ίππων και 400 Nm ροπής.

Ανεξαρτήτως ισχύος, ο κύριος στόχος της Audi στην κατασκευή του συγκεκριμένου πρωτοτύπου ήταν να μειώσει το βάρος του όσο το δυνατόν περισσότερο. Το αποτέλεσμα μάλλον δείχνει να δικαιώνει τις προσπάθειες, μιας και το συνολικό βάρος του γερμανικού coupe σταματά στα 1.111 κιλά, έχοντας «χάσει» 300 κιλά.

Αυτό μεταφράζεται σε αναλογία 3,6 κιλών/ίππο κάτι που με την σειρά του σημαίνει ότι το πρωτότυπο TT είναι ταχύτερο κατά 1,3 δευτερόλεπτα από την αντίστοιχη έκδοση παραγωγής, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.

Για να συμβεί αυτό η Audi, έχει αντικαταστήσει πολλά από τα μέρη του ΤΤ εντός και εκτός, μεταξύ των οποίων το καπό, την οροφή, την πτέρυγα, τις δεύτερες κολώνες και το τούνελ μετάδοσης, με καινούρια, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Υπό το ίδιο σκεπτικό το πάτωμα είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο, στοιχείο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί επίσης ως ενισχυτικό διαφόρων ενώσεων, ενώ ακόμα και η βάση της θηριώδους και ενεργής αεροτομής είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο ειδικής επεξεργασίας.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα στοιχεία του εσωτερικού, όπου έχουν τοποθετηθεί τα bucket καθίσματα του R8-GT των οποίων ο σκελετός αποτελείται από fiberglass εξοικονομώντας περίπου 22 κιλά.

Ακόμα 20 κιλά έχουν εξοικονομηθεί από τις ελαφρύτερες ζάντες, ενώ από την αυστηρή δίαιτα δεν ξέφυγαν στοιχεία όπως τα νέα κεραμικά δισκόφρενα με τις νέες δαγκάνες αλουμινίου και οι απολήξεις των εξατμίσεων που πλέον αποτελούνται από τιτάνιο.

Παρ΄όλα αυτά, θα έλεγε κανείς ότι, ίσως, υπάρχουν επιπλέον περιθώρια βελτίωσης σε ό,τι αφορά τον περιορισμό του βάρους μιας και το TT ultra quattro concept διατηρεί κάποια στοιχεία άνεσης, όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα, ο κλιματισμός και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο