Στην αμφιλεγόμενη εικόνα του πρώτου τετράθυρου-coupe στην ιστορία της Porsche αποφάσισε να παρέμβει ένας ρωσικός βελτιωτικός οίκος, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα και την απόδοση του οκτακύλινδρου κινητήρα του.
Κάπως έτσι, λοιπόν, η μέχρι σήμερα γνωστή Porsche Panamera απέκτησε νέο προφυλακτήρα, νέο καπό, πίσω αεροτομή καθώς και panels που καλύπτουν τις επιφάνειες των θυρών, «κρύβοντας» -μεταξύ άλλων- τις πίσω χειρολαβές.
Τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα του πίσω τμήματος και τα δύο ζεύγη των χρωμιωμένων απολήξεων της εξάτμισης συμπληρώνουν το προφίλ της αναβαθμισμένης Panamera, παραδίδοντας τη σκυτάλη στις παρεμβάσεις που έχει δεχτεί ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4,8 λίτρων.
Ο τελευταίος, με την αντικατάσταση του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής καθώς και με την τοποθέτηση ενός νέου φίλτρου αέρα, αγγίζει πλέον τους 700 ίππους, εξασφαλίζοντας τις απαιτούμενες επιδόσεις.