Η κρίση ευκαιρία ανάπτυξης και αλλαγής του ρόλου του φαρμακείου
Tα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν για το φαρμακείο από τη χρήση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια ενημερωτικής ημερίδας με θέμα «Η Γνώση είναι Δύναμη: Νέα εποχή στη συνεργασία με το φαρμακείο», που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 9 Μαρτίου.
Tα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν για το φαρμακείο από τη χρήση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια ενημερωτικής ημερίδας με θέμα «Η Γνώση είναι Δύναμη: Νέα εποχή στη συνεργασία με το φαρμακείο», που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 9 Μαρτίου.
Στόχος της ημερίδας ήταν η χαρτογράφηση των αλλαγών στη φαρμακευτική αγορά και η παρουσίαση των νέων προκλήσεων που αυτές δημιουργούν. Η Ρούλα Χασαπογλίδου, σύμβουλος επιχειρήσεων τόνισε «την ανάγκη εκπαίδευσης και ενημέρωσης του φαρμακοποιού ώστε να καλύπτει με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα τις ανάγκες των ασθενών που προσέρχονται στο φαρμακείο», επισημαίνοντας τη δύναμη που κατέχει η συμβουλή του φαρμακοποιού. Προέτρεψε μάλιστα τους παράγοντες του κλάδου «να αντιμετωπίσουν την κρίση ως ευκαιρία ανάπτυξης και αλλαγής του φαρμακείου τους».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν και για την πρωτοβουλία της φαρμακευτικής εταιρείας Abbott Ελλάς να δημιουργήσει εμπορικό τμήμα με επίκεντρο την ενημέρωση των φαρμακείων για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα.
Ο Marketing Director του κλάδου EPD (Established Pharmaceuticals Division) της Abbott Ελλάς, Κώστας Χουσιάδας, υπογράμμισε «την ενδυνάμωση του ρόλου του φαρμακείου και την ενίσχυση του ρόλου του φαρμακοποιού, ως συνδετικό κρίκο μεταξύ της ιατρικής κοινότητας και του ασθενή, στο πλαίσιο της αλλαγής της φαρμακευτικής αγοράς», εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή στη συνεργασία εταιρείας και φαρμακοποιών.
Αναφερόμενος στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της Abbott Ελλάς με τη δημιουργία εμπορικού τμήματος ενημέρωσης φαρμακείων, ο κ.Χουσιάδας εστίασε «στην άμεση υποστήριξη, ενημέρωση και εκπαίδευση του φαρμακοποιού για τα εν λόγω προϊόντα κοινότητας, στο σημαντικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων που διαχειρίζεται πλέον ο φαρμακοποιός καθώς και στη μελλοντική επέκταση της Abbott Ελλάς σε νέες κατηγορίες που ενδιαφέρουν το φαρμακείο».