Ολοκληρώθηκε η διανομή 50.000 συσκευών αλκοτέστ από τον ΒΗΜΑ FM 99,5
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού στην πρωτοβουλία διανομής ηλεκτρονικών συσκευών ανίχνευσης αλκοόλ που διοργάνωσε ο BHMA FM 99,5, με την υποστήριξη της Heineken και της Post Insurance, η οποία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 14/07/2012.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 14 Ιουλίου, η πρωτοβουλία με τίτλο «ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΣΟΥ» για τη διανομή 50.000 ηλεκτρονικών συσκευών ανίχνευσης αλκοόλ, ενέργεια που διοργάνωσε ο BHMA FM 99,5 με την υποστήριξη της Heineken και της Post Insurance.
Η δράση αυτή, στόχος της οποίας ήταν η ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ, περιελάμβανε τη δωρεάν διανομή συσκευών πολλαπλής χρήσεως σε διερχόμενους οδηγούς στη Λεωφ. Ποσειδώνος, στη Λεωφόρο Κηφισίας και στο Γκάζι, ταυτόχρονα, για τρία συνεχόμενα Σάββατα.
Ο Γενικός Διευθυντής του ΒΗΜΑ FM 99,5 κ. Βασίλης Χιώτης δήλωσε σχετικά:
«Η ανταπόκριση των Αθηναίων στην πρωτοβουλία μας ήταν τόσο εντυπωσιακή που μας δημιουργεί πλέον το καθήκον να συνεχίσουμε με αντίστοιχες πρωτοβουλίες από το φθινόπωρο, ευαισθητοποιώντας την κοινή γνώμη για διάφορα άλλα ζητήματα, στα οποία ενώ αντιλαμβανόμαστε την σημασία τους, εξακολουθούμε να αδιαφορούμε. Από την διαδικασία διανομής των συσκευών αλκοτέστ εξάλλου, προέκυψε κι ένα ιδιαίτερα χρήσιμο συμπέρασμα: Κρατικές υπηρεσίες, όπως η Ελληνική Αστυνομία, μπορούν να συνεργαστούν αρμονικά με ιδιωτικούς φορείς, όπως η Post Insurance, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ο ΒΗΜΑ FM 99,5 και να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, εφόσον προηγηθεί ένας μεθοδικός προγραμματισμός κι ένας ανιδιοτελής σκοπός».
Η κα Έλλη Παναγιωτοπούλου στέλεχος της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας σχολίασε από την πλευρά της:
«Για εμάς, στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ παραμένει θέμα ευθύνης και πρώτης προτεραιότητας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που o κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά και αγκάλιασε την κοινή μας πρωτοβουλία. Κάθε φορά βάζουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με στόχο την αποτελεσματικότερη διάδοση του υπεύθυνου μηνύματός μας σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, βρίσκοντας πρωτότυπους και άμεσους τρόπους επικοινωνίας. Ελπίζουμε να μας δοθεί η ευκαιρία να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον ΒΗΜΑ FM και στο μέλλον».
Η κα Λίζα Βαρδακάρη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Μεσιτών Ασφαλίσεων Post Insurance (εταιρεία μέλος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και των ΕΛΤΑ), δήλωσε σχετικά:
«Δυναμικές πρωτοβουλίες με υψηλή κοινωνική ωφέλεια και χρησιμότητα, όπως αυτή του ΒΗΜΑ FM, με άμεσο στόχο την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, συνεπεία του αλκοόλ, θα πρέπει να βρίσκουν υψηλή ανταπόκριση από τους ιδιωτικούς φορείς και τις εταιρείες. Η Post Insurance πιστή στις αξίες της και με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, στήριξε την πρωτοβουλία αυτή, η οποία ευχόμαστε να συνεισφέρει κατά το δυνατόν περισσότερο, ώστε να μην θρηνούμε στο μέλλον θύματα από τροχαία ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους, συνεπεία του αλκοόλ».
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας