Toyota: Και πάλι στην -πράσινη- κορυφή των Best Global Green Brands
H Toyota διατήρησε την πρωτιά της στην ετήσια έρευνα της Interbrand που εκπονείται για δεύτερη χρονιά και βαθμολογεί το πράσινο προφίλ των εταιρειών τόσο σε επίπεδο εταιρικής πολιτικής όσο και στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού
Παγκόσμια έρευνα που εκπονήθηκε από την εταιρεία συμβούλων Interbrand σε συνεργασία με την Deloitte με σκοπό να αξιολογηθούν συνολικά οι οικολογικές πρακτικές εταιρειών σε κάθε επίπεδο δραστηριότητας τους ανέδειξε, για ακόμα μία φορά, την ιαπωνική φίρμα στην 1η θέση των Best Global Green Brands σύμφωνα με τη σχετική έκθεση που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα.
Για την εκπόνηση της έρευνας, αξιοποιήθηκαν στοιχεία που συλλέχθηκαν από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου (Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Βραζιλία και Ινδία, Ισπανία και Καναδάς) ενώ, εκτός από την επίσημη πολιτική που ακολουθεί κάθε εταιρεία μέσω των προϊόντων και της παραγωγικής της διαδικασίας στον τομέα του περιβάλλοντος, ελήφθη υπόψη και η άποψη που έχει σχηματίσει το καταναλωτικό κοινό για το «πράσινο προφίλ» των εταιρειών.
Από τη συνδυαστική αξιολόγηση των παραπάνω στοιχείων προέκυψε ένα πράσινο σκορ για κάθε εταιρεία ανεξαρτήτως του τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται και η τελική κατάταξη βρήκε τον όμιλο Toyota στο Νο1.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική έκθεση της Interbrand «… η διεύρυνση της γκάμας στην οποία έχει προχωρήσει η Toyota και η προσφορά μιας ολόκληρης «οικογένειας» μοντέλων καθιστά τα περιβαλλοντικά οφέλη από την υβριδική τεχνολογία του Prius προσβάσιμα σε ένα μεγαλύτερο και ευρύτερο αριθμό καταναλωτών με διαφορετικές ανάγκες. Παράλληλα, η Toyota έφερε την υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία των supermini για πρώτη φορά με το πρόσφατο λανσάρισμα του Yaris Hybrid».