Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Lexus LFA Final Edition: Αποχαιρετισμός στα όπλα

Lexus LFA Final Edition: Αποχαιρετισμός στα όπλα

Η νέα εμφάνιση του ιαπωνικού supercar ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου και με προφανή αγωνιστικά στοιχεία προδίδει την πρόθεση της ιαπωνικής φίρμας για μία νέα, τελευταία και ισχυρότερη όλων, έκδοση του LFA.

Όταν το διθέσιο V10 supercar της Lexus έκανε την εμφάνισή του το 2009, η ιαπωνική φίρμα είχε ανακοινώσει ότι θα παραχθεί σε μόλις 500 μονάδες, με ρυθμό 20 περίπου μονάδων το μήνα κάτι το οποίο σημαίνει ότι η παραγωγή του θα ολοκληρωθεί τον προσεχή Δεκέμβριο.

Από εκείνη την πρώτη ανακοίνωση η γκάμα του supercar της Lexus έχει αποκτήσει μία μόλις ειδική έκδοση, την αμιγώς αγωνιστική Nurburgring Edition η οποία, όμως, κατά τα φαινόμενα, δεν θα είναι η πρώτη και η τελευταία, όπως είχε αρχικώς αφήσει να εννοηθεί η ιαπωνική φίρμα η οποία δεν είχε εκφράσει κάποια πρόθεση να παρουσιάσει περισσότερες εκδόσεις για το LFA.

Από την άλλη, βέβαια, το ηχηρότερο μοντέλο που ίσως έχει παρουσιάσει η Lexus τα τελευταία χρόνια, δεν θα μπορούσε να αποχωρήσει από την σκηνή της αυτοκινητοβιομηχανίας εντελώς αθόρυβα.

Τουλάχιστον προς αυτήν την κατεύθυνση δείχνει μια σειρά από λήψεις που απεικονίζουν τη σιλουέτα του LFA με αλάνθαστα τα σημάδια της Nurburgring Edition, πλην κάποιων επιπλέον στοιχείων τα οποία φαίνεται να έχουν προστεθεί.

Σε αυτά συγκαταλέγονται, εκτός από το νέο χρώμα, η επιπλέον εισαγωγή αέρα που έχει προστεθεί στο καπό του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, τα πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία στο πίσω τμήμα καθώς και οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης αντί των τριών τριγωνικού σχήματος. Οι τελευταίες μάλιστα τοποθετούνται και ψηλότερα, κάτω από τα πίσω φωτιστικά σώματα, αφήνοντας έτσι χώρο για το νέο αεροδυναμικό διαχύτη που έχει ενσωματωθεί στον πίσω προφυλακτήρα.

Μια προσεκτικότερη παρατήρηση αποκαλύπτει τα επίσης νέα διακριτικά «Α-DA» στο κάτω τμήμα του φτερού. Παράλληλα, το καπό και η οροφή έχουν μείνει «άβαφα εκθέτοντας την ανθρακονημάτινη προέλευσή τους.

Επιστρέφοντας στις επί της ουσίας και προφανώς, κάθε άλλο παρά διακοσμητικές, τροποποιήσεις όπως π.χ. την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, το μόνο σίγουρο είναι ότι αντιστοιχούν σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα των 4,8 λίτρων που εφοδιάζει την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του LFA, με υψηλότερη των 552 ίππων, ισχύ του.

Η αυξημένη ισχύς αναμένεται να συνδυαστεί με ένα επίσης αναβαθμισμένο κιβώτιο που θα εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές, ενώ τροποποιήσεις στην ανάρτηση αλλά και σε στοιχεία που θα μειώσουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, θα έχουν ως αποτέλεσμα την ταχύτερη έκδοση του ιαπωνικού supercar.

Αυτό, πιθανότατα, θα σημαίνει ότι η νέα έκδοση θα απαιτεί λιγότερο χρόνο από 7:14:64’ για να ολοκληρώσει ένα γύρο στο απαιτητικό Nurburgring και τα περίπου 22 χλμ. διαδρομής σε σχέση με την ομώνυμη, της γερμανικής πίστας, έκδοση του LFA.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο