Την σταδιακή αντικατάσταση των κινητήρων βενζίνης και diesel που συναντάμε σήμερα στην γκάμα της θα επιχειρήσει η Opel.
Για την ακρίβεια, η γερμανική φίρμα πρόκειται να περάσει στην παραγωγή τρεις νέους κινητήρες μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των ρύπων, του θορύβου αλλά και τη διατήρηση της απαιτούμενης ροπής.
Το πρώτο από τα τρία μηχανικά σύνολα της Opel είναι ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.598 κ.εκ., ο οποίος θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος.
Στην ισχυρότερη από αυτές θα παράγει 200 ίππους στις 4.700 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 1.700 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του start&stop η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι κατά 13% περιορισμένες σε σχέση με τον αντίστοιχων προδιαγραφών κινητήρα που διαθέτει σήμερα η Opel.
Το συγκεκριμένο μοτέρ θα περάσει στην παραγωγή στα τέλη του 2012, σε εργοστάσιο της Opel στο Szentgotthardt της Ουγγαρίας,