«Χθες δεν ήταν καλή ημέρα για εμάς» έγραψε στη σελίδα του στο Twitter ο J. Lorenzo και πρόσθεσε: «Δεν θα χάσω όμως το χιούμορ μου με αυτό δείτε πως απειλώ τον φωτογράφο».
Στις 4 Μαϊου του 1987 στην πόλη Palma, στα νησιά Balearic της Ισπανίας γεννήθηκε ένα παιδί που γράφει ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Ο λόγος για τον Jorge Lorenzo Guerrero.
Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο αγωνιστικό προσκήνιο άρχισε να σπάει τα ρεκόρ. Το 2002, την ημέρα των 15ων γενεθλίων του έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των 125 κ. εκ. Μάλιστα δε συμμετείχε στις δοκιμές της Παρασκευής εκείνο το σαββατοκύριακο, γιατί η ηλικία του δεν του το επέτρεπε. Σε αυτή την κατηγορία αγωνίστηκε μέχρι το 2004, χωρίς όμως να καταφέρει να πανηγυρίσει τον τίτλο.
Το 2005 ήρθε η στιγμή ο νεαρός Ισπανός να ανέβει επίπεδο και πλέον με τα χρώματα της Honda να αγωνίζεται στην κατηγορία των 250 κ. εκ. Αυτή η σεζόν ήταν περισσότερο μία σεζόν προσαρμογής για τον J. Lorenzo στα νέα δεδομένα, γι’ αυτό και περιορίστηκε στην 5η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος.
Τις δύο επόμενες χρονιές (2006 και 2007) άλλαξε ομάδα και οδηγούσε για λογαριασμό της Aprilia. Τα στατιστικά του ήταν φοβερά, το ίδιο και ο τρόπος με τον οποίο μετέτρεπε τις pole position του σε νίκες. Τα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα, που πανηγύρισε στις δύο αυτές σεζόν, ήρθαν ως φυσικό επακόλουθο.
Η νίκη του Jorge Lorenzo στον αγώνα του Misano, το 2007, ήταν η 16η στην κατηγορία των 250cc για τον Ισπανό και του χάρισε τον τίτλο του πιο επιτυχημένου Ισπανού αναβάτη της κατηγορίας, αφήνοντας μία νίκη πίσω του τους συμπατριώτες του Dani Pedrosa και Sito Pons.
Μετά από την εκπληκτική του πορεία στην κατηγορία των 250 κ. εκ., ο δρόμος για το MotoGP ήταν ανοιχτός. Η σεζόν του 2008 ήταν η πρώτη για τον Jorge Lorenzo στο box της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha.
Με 3 pole position, από τις οποίες οι δύο πρώτες μετατράπηκαν σε βάθρα και η 3η στην πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία, στο Estoril, έγινε ο νεότερος αναβάτης που στους τρεις πρώτους αγώνες ανεβαίνει στο βάθρο, αφήνοντας 2ο στη σχετική λίστα τον Dani Pedrosa.
Η σταθερότητα και το ξεχωριστό ταλέντο του J. Lorenzo ήταν εμφανές. Αυτό το είδαν οι άνθρωποι της Honda και της Ducati και ήθελαν να τον εντάξουν στις ομάδες τους.
Η ιταλική εταιρεία λέγετε ότι του πρόσφερε κάτι παραπάνω από 11. 500.000 ευρώ για να αντικαταστήσει τον Nicky Hayden.
Εκτός πίστας ο Ισπανός δραστηριοποιήθηκε ενεργά στην οργάνωση Oxfam, για την παροχή βοήθειας στα θύματα του σεισμού στην Αϊτή. Επίσης ο χαρακτήρας Jorge στο video game «Halo Reach» πήρε το όνομά του από τον Jorge Lorenzo, καθώς ο Ισπανός στο Grand Prix της Valencia το 2009 είχε φορέσει ένα κράνος βαμμένο στα χρώματα του «Halo 3».
Στο κράνος του συνήθως κυριαρχεί το χαρακτηριστικό κυκλωμένο «X», που συμβολίζει το παρατσούκλι του «X Fuera» ( ή X out σε ελεύθερη μετάφραση ο εκτελεστής) ενώ στο πίσω μέρος του υπάρχει η περικεφαλαία των Σπαρτιατών, αφού, όπως υποστηρίζει, ο αναβάτης της Yamaha αντλεί έμπνευση από τον άθλο των «300 του Λεωνίδα» στις Θερμοπύλες.