Ένα βήμα προς την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του Beetle Convertible κάνει η VW παρουσιάζοντας στην έκθεση του Πεκίνου μια ανοιχτή παραλλαγή του ηλεκτροκίνητου sport πρωτότυπου E-Bugster.
Η VW επεφύλαξε για την έκθεση του Πεκίνου μια νέα εκδοχή του Ε-Bugster, του βασισμένου στο Beetle πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει στο Detroit, χωρίς οροφή, προετοιμάζοντας το έδαφος για την άφιξη της έκδοσης παραγωγής του ανοιχτού «σκαθαριού».
Όπως και στην περίπτωση του αμερικανικού concept το E-Βugster αποτελεί μια δυναμικότερη εκδοχή του Beetle όπως προκύπτει και από την ονομασία του που προέρχεται από το «αγγλόφωνο» σκαθάρι και το δεύτερο συνθετικό της λέξης speedster.
Έτσι το E-Bugster είναι διθέσιο,χαμηλότερο κατά εννέα εκατοστά και κατά τρία εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος από το μέχρι σήμερα γνωστό, κλειστό Beetle, στοιχειοθετώντας παράλληλα τον επιπλέον δυναμισμό του με μια σειρά από σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως τα τεχνολογίας LED κεντρικά φωτιστικά σώματα και τα αντίστοιχης τεχνολογίας φώτα που περιστοιχίζουν τη γρίλια.
Η ισχύς του E-Bugster όπως υποδηλώνει το “E” της ονομασίας του προέρχεται από ηλεκτροκινητήρα ισχύος 116 ίππων ο οποίος εξασφαλίζει στο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ. σε 10,8 δευτερόλεπτα.
Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου αποδοσης 28,3 kW/h οι οποίες μπορούν να αναπληρώσουν την ενέργειά τους μέσω συστήματος ταχείας φόρτισης, ενώ ένα μέρος αυτής μπορεί να αναπληρώνεται και «εν κινήσει» καθώς το E-Bugster εφοδιάζεται και με σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την επιβράδυνση.