Η εντυπωσιακή πρεμιέρα του Tata Nano και η προβολή του ως το «φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο» δεν μεταφράστηκε σε αντιστοίχως εντυπωσιακές πωλήσεις. Σε μια προσπάθεια να… αναθερμάνει το ενδιαφέρον για το… λαοπρόβλητο μοντέλο, η Tata προχωρά στην ανανέωση του.
Αναλυτικότερα, η πιο σημαντική αλλαγή στο νέο μοντέλο είναι ο εξοπλισμός του με έναν αποδοτικότερο, κατά 3 ίππους και 3 Nm, κινητήρα χωρητικότητας 624 κ.εκ. ο οποίος πλέον αποδίδει συνολικά 38 ίππους και 51 Nm ροπής. Παρά την επιπλέον ισχύ ο κινητήρας μειώνει παράλληλα τις απαιτήσεις του σε καύσιμο στα 3,9 λίτρα/χλμ.
Προσπάθειες έχουν γίνει και για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του Nano που διαθέτει αναβαθμισμένη μπροστινή ανάρτηση η οποία αποκτά αντιστρεπτική δοκό, ενώ νέο είναι και το σύστημα διεύθυνσης. Παράλληλα στον βασικό εξοπλισμό του ινδικού μοντέλου συμπεριλαμβάνεται πλέον σύστημα υποβοήθησης στα φρένα.
Όσον αφορά τα αισθητικά στοιχεία, το Nano αποκτά νέα τάσια στους τροχούς και βελτιωμένο εσωτερικό ενώ ο κατασκευαστής του ισχυρίζεται ότι άλλαξε και ο ήχος του αυτοκινήτου.