Αποκάλυψη της τελικής έκδοσης του MINI WRC
Η ΜΙΝΙ παρουσίασε στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη το νεότευκτο MINI John Cooper Works WRC τελικών προδιαγραφών και την πλήρη σύνθεση της σύγχρονης εργοστασιακής της αγωνιστικής ομάδας, ενόψει της πολυαναμενόμενης επιστροφής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στις αρχές Μαΐου 2011.
Η δεύτερη εποχή της MINI στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ξεκίνησε και επίσημα, με την παρουσίαση της εργοστασιακής της ομάδας και φυσικά της τελικής έκδοσης του νέου της World Rally Car, του MINI John Cooper Works WRC.
Παρόντες, στην εκδήλωση που έλαβε χώρα στο εργοστάσιο της φίρμας στην Οξφόρδη, ήταν και οι Paddy Hopkirk και Rauno Aaltonen – νικητές με το αρχέγονο Mini Cooper S στο Ράλι Μόντε Κάρλο τη δεκαετία του 1960.
Τέσσερις δεκαετίες αργότερα, η MINI θα επιστρέψει στις Ειδικές Διαδρομές του WRC στο Ράλι Σαρδηνίας (5-8 Μαΐου 2011), για τον πρώτο από τους έξι προγραμματισμένους φετινούς αγώνες της – στο πλαίσιο της προετοιμασίας του αυτοκινήτου για πλήρες πρόγραμμα το 2012.
Μέχρι τότε το MINI WRC, που κατασκευάζεται από τη βρετανική Prodrive και χρησιμοποιεί τον (εξελιγμένο από τη BMW) κινητήρα 1.6 Turbo παραγωγής, θα κάνει δύο ακόμα δοκιμές, στην Ισπανία και στην Ουαλία. Στο μπάκετ θα βρεθούν οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της ομάδας, Dani Sordo και Kris Meeke.
Ο ιδιοκτήτης της Prodrive, David Richards, τόνισε: «Εργαζόμασταν περισσότερα από δύο χρόνια για αυτή τη στιγμή και είναι συναρπαστικό που παρουσιάζουμε την εργοστασιακή ομάδα ράλι της MINI. Νομίζω ότι το MINI John Cooper Works WRC είναι το πιο εκθαμβωτικό αυτοκίνητο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Έχουμε μια έμπειρη ομάδα, δύο ταλαντούχους οδηγούς και, το σημαντικότερο, ισχυρή συνεργασία με τη MINI. Ανυπομονούμε να επιδείξουμε τη δυναμική του αυτοκινήτου στο ντεμπούτο του, στη Σαρδηνία».
Ο Dani Sordo, που έχασε φέτος τη θέση του στην εργοστασιακή Citroen από τον Sebastien Ogier, συμπλήρωσε: «Ειλικρινά, αν κερδίσω ένα βάθρο φέτος θα είναι ωραία. Αν κερδίσουμε μια νίκη φέτος με τη MINI θα είναι πολύ καλά, αλλά νομίζω ότι αυτό θα είναι δύσκολο.
Το αυτοκίνητο βελτιώνεται διαρκώς, αλλά νομίζω ότι είμαστε λίγο πίσω προς στιγμήν. Αυτό είναι φυσιολογικό, διότι έχουμε κάνει λιγότερα χιλιόμετρα από τους άλλους. Πρέπει να δούμε τι θα γίνει στον πρώτο αγώνα. Αλλά τα Citroen δείχνουν καλά στο δρόμο και τα Ford δείχνουν γρήγορα. Ένα μικρό πρόβλημα για μένα είναι ότι δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία με τα φετινά μικρότερα αυτοκίνητα. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα».
Τέλος, ο τεχνικός διευθυντής David Wilcock είπε: «Μπαίνουμε σε μια κρίσιμη φάση του προγράμματος προετοιμασίας μας για το πρώτο μας ράλι. Ξεκινήσαμε την εξέλιξη του αυτοκινήτου νωρίς και έπρεπε να θέσουμε το σωστό χρονισμό σχετικά με την εξέλιξη και τελικά την κατασκευή του αυτοκινήτου.
Στόχος μας ήταν να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση κάθε τομέα μέχρι το σημείο που επιτρέπουν οι τεχνικοί κανονισμοί. Οι πρώτες μας εμφανίσεις θα δείξουν σε ποιό βαθμό τα έχουμε καταφέρει».
auto.in.gr
- Η Pantone κάνει μια εκπληκτική επιλογή για το χρώμα (μη χρώμα) της χρονιάς 2026 -«Η ιστορία από την αρχή»
- Σφυροκοπάει η κακοκαιρία Byron – Πού καταγράφονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής
- O Παναθηναϊκός υποδέχεται τη Βαλένθια και ψάχνει την 5η σερί νίκη του στη Euroleague
- Κωνσταντίνος Αργυρός: Τι λέει για τη γνωρίμια του με την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ
- Χίος: Διάσωση μητέρας και γιου από το φλεγόμενο σπίτι τους
- Νέλσον Μαντέλα: Ο ισόβιος αγώνας κατά του ρατσισμού
- Η δεύτερη… νιότη του Νάντο Ντε Κολό στη Βιλερμπάν (vids)
- Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στα Διαβατά
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις







![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)





























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442